У Кременчуці заборонили рекламу “Європейської Солідарності”

Вибори-2020 28 Вересня, 2020 1 645

Ілюстрація: espreso.tv

У промисловому центрі Полтавщини – Кременчуці – місцева влада заборонила зовнішню рекламу “Європейської Солідарності”.

Як пише «Четверта студія» з посиланням на espreso.tv, борди, сітілайти, призми – усе розмаїття рекламних носіїв нині доступне для будь-яких політичних сил, окрім партії, заснованої Петром Порошенком.

Голова кременчуцького штабу “ЄС”, герой російсько-української війни Олександр Щербина розповідає: заборону влада запровадила після того, як з “Європейської солідарності” вийшли місцеві політики-корупціонери, пов’язані з олігархами. Свій новий осередок партія взялася формувати з нуля. Натомість старі діячі, користуючись владними повноваженнями, заблокували їй будь-яку зовнішню рекламу.

“Ми йдемо оновленою командою – у нас є ветерани АТО, вдови загиблих, юристи, потужні економісти. Конкуренти це відчувають і намагаються нам перешкоджати”, – стверджує керівник штабу.

Олександр Щербина звертає увагу на безліч вільних рекламних носіїв у місті та телефонує за вказаним на борді номером. Менеджер навіть не поцікавився, коли саме “Європейська солідарність” хотіла б розмістити свою агітаційну продукцію і одразу ж відповів відмовою, зіславшись на те, що площини вже заброньовані.

Щоб розібратися, що насправді відбувається з розміщенням реклами в Кременчуці і чи дійсно з боку агентств існує упередження щодо “Європейської Солідарності”, журналісти вирішили провести експеримент – розмістити рекламу на тих самих бордах нібито від імені іншої політичної сили.

Телефонуємо в агентство “Рекламний центр”. На диво – вільні носії одразу ж з’явилися. Менеджер Юлія надіслала список доступних рекламних площин: 7 сіті-лайтів, 34 огородження і один щит. Але щойно журналісти завітали до офісу “Рекламного центру” разом з представником партії Порошенка, як всі ці вільні об’єкти знову зникли.

“Якщо ви володієте інформацією, що у нас є вільні площини, але ми їх вам не даємо, то це особисте розпорядження керівника, власника цих площин”, – зазначила Юлія.

Про такі ж самі розпорядження нам розповіли у ще одному рекламному агентстві Кременчука – “Біг-інфо”. Спершу “Європейській солідарності” дали відмову. Але потім, коли ми зателефонували нібито від іншої партії, нам залюбки запропонували великий перелік вільних бігбордів і популярно пояснили, що насправді відбувається.

“Борды у нас, наверное, у единственных в Кременчуге есть, поскольку – так получилось – нас заставили снять программу одной политической силы буквально неделю назад. Рекламы «Европейской солидарности» не будет в Кременчуге вообще”, – відверто розповів власник агентства Андрій.

На питання, чому “ЄС” під забороною, чоловік зазначив, що не має права розголошувати цю інформацію, однак уточнив, що обмеження ввела міська влада. Після чого також надіслав нам комерційну пропозицію, в котрій вільними для розміщення виявились 27 об’єктів. Їх готові запропонувати будь-якій політичній силі, тільки не “Європейській солідарності”.

Голова штабу “ЄС” Олександр Щербина розповідає: монополія на розміщення зовнішньої реклами в Кременчуці нині в руках чинної влади – представників партії “За майбутнє”, котра, за даними ЗМІ, належить олігарху Ігорю Коломойському. Саме від партії “За майбутнє” на вибори міського голови і йде чинний мер Віталій Малецький. І саме в його інтересах нібито й ввели заборону “Європейської соліднарності”.

Цю монополію видно неозброєним оком – в корпоративних фіолетових кольорах нині увесь Кременчук. При чому, декотрі рекламні щити насправді можуть бути соціальними, тобто оплаченими не з партійного бюджету, а з міського – коштами платників податків.

Аби розібратися, хто і скільки грошей заплатив за цю рекламу в Кременчуці, ми надіслали запит міському голові Віталію Малецькому, однак відповіді за 10 днів так і не отримали. А коли спробували задати питання меру особисто – від журналістів він просто утік.

Розміщення реклами в Кременчуцькій міськраді контролює Володимир Пелипенко – перший заступник міського голови і член команди Віталія Малецького. Нам вдалося поговорити з чиновником. Чоловік розповів, що ринок реклами в Кременчуці дуже прозорий, а інформація про заборону – брехня.

Так само віце-мер Кременчука не надав інформації щодо фінансування бордів “Кременчук за майбутнє”, котрі вочевидь є політичною рекламою, але подаються як соціальна.

“Це питання до тих людей, які розміщували цю рекламу, а не до мене. За рекламу відповідають виключно дві особи – це рекламодавець і людина, яка розміщує це все на своїх площинах. Не я”, – відповів Володимир Пелипенко.

З наближенням виборів Кременчук все більше набуває фіолетового забарвлення. У цей колір пофарбували лавочки, двері під’їздів і коридори багатоквартирних будинків. В корпоративних відтінках партії “За майбутнє” нині і комунальний громадський транспорт. І це – невипадково, – пояснює політичний психолог Віктор Рибаченко.

“Колись в Кременчуці була успішна кампанія і кандидат обрався на фіолетовому кольорі (йдеться про загиблого мера Олега Бабаєва, – ред.). І сьогоднішній кандидат хоче повторити цей успіх, тому що у виборців будуть асоціації з тим самим авторитетним, успішним політиком, який використовував цей колір”.

Аналізуючи агітаційні матеріали партії “За майбутнє”, політичний психолог звернув нашу увагу на фіолетовий асфальт і такі ж самі фіолетові дороги на поліграфічній продукції. Віктор Рибаченко переконаний – кременчужан банально зомбують.

“Пофарбувати дорогу в фіолетовий колір – це вже занадто. Людина, яка використовує це – перейшла межу раціональності, це на межі з зомбуванням”, – зауважив експерт.

Скидається на те, що команда чинного мера Віталія Малецького, маючи монополію на розміщення реклами та залякуючи власників агентств, не лише бореться з потужними конкурентами, але й порушує закон, якщо під виглядом соціальної реклами за кошти платників податків розміщує власну агітацію. Користуючись владою, міські чиновники перетворили Кременчук на суцільний пропагандистський майданчик, натякаючи виборцям, що вибору у них нібито немає.

Коментарі

Позначки: , , ,