Незалежно від форми власності
Мовний омбудсмен Тарас Кремінь нагадав, що з 16 січня 2021 року сфера обслуговування має перейти виключно на українську мову обслуговування. Обслуговувати клієнта іншою мовою можна буде лише на його прохання.
Як пише «Четверта студія» з посиланням на РБК-Україна, про це він написав у своєму Facebook.
Так, всі, хто надає послуги, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги українською згідно зі ст. 30 закону про державну мову.
“У супермаркеті і в інтернет-магазині, в кафе, банку, на АЗС, в аптеці або бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською”, – нагадав Кремінь.
Раніше Тарас Кремінь заявив, що значно зросла кількість скарг на порушення “мовного закону” в частині застосування державної мови в освітньому процесі. Це сталося з переходом навчання на дистанційну форму.
🇺🇦З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів – українська!
Відповідно до статті 30 Закону України “Про…
Опубликовано Уповноважений із захисту державної мови Вторник, 1 декабря 2020 г.
Нагадаємо, на початку липня Конституційний суд України розпочав розглядати конституційність “мовного” закону.
Як писало РБК-Україна, спікер Верховної Ради Дмитро Разумков вважає, що цей закон вимагає змін; у парламенті вже зареєстровані відповідні законопроекти.
Зазначимо, “мовний” закон набрав чинності 16 липня минулого року.
Коментарі
Позначки: мова, сфера обслуговування, Тарас Кремінь, товар, українська мова