Відключення газу у деяких будинках Львова відбулося після дзвінків, що надходили на номер 104 з повідомленнями про витоки газу.
Оператор ГРМ відповідає за аварійне обслуговування усієї газорозподільної системи та приймає аварійні виклики від споживачів природного газу, локалізує та ліквідовує аварійні ситуації.
Відтак, отримавши виклик про витік газу, бригади аварійної служби виїзджали на місця. Для локалізації аварійної ситуації газопостачання було припинено.
Після проведення ремонтних робіт, згідно з регламентом, працівники АТ «Львівгаз» мають здійснити перевірку герметичності системи газопостачання в будинку.
Лише після перевірки відбувається відновлення газопостачання за умови наявного акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін.
Підписання акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін.
У роботі компанія керується Кодексом газорозподільних систем, відповідно до якого оператор ГРМ та споживач мають підписати акт, де визначена межа балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін.
В Кодексі визначено, що власники газових мереж, у тому числі побутові споживачі та власники внутрішньобудинкових систем газопостачання відповідають за належну експлуатацію цих мереж та їх складових. Для виконання робіт по технічному обслуговуванню власники мають укласти договір із суб’єктом господарювання, який має дозвіл на виконання таких робіт.
Про необхідність підписання ми неодноразово інформували голів ОСББ (прикріпляємо зразок листів, які надсилали до голів ОСББ). Представники АТ «Львівгаз» пояснювали про наслідки відсутності підписаного між споживачем та оператором ГРМ акту.
Одним з таких наслідків є ситуація, коли неможливо відновити газопостачання після його припинення, оскільки документально не зафіксовано осіб, відповідальних за внутрішньобудинкові мережі.
аявність заборгованостей за розподіл газу.
АТ «Львівгаз» не проводить робіт щодо припинення газопостачання через заборгованість за розподіл газу.
При відновленні газопостачання працівники інформують споживачів про наявну заборгованість та наголошують на своєчасній оплаті за доставку газу”.