У аеропорті «Львів» відомого блогера попросили перейти на українську мову

Новини 30 Червня, 2020 18 523

Скриншот ФБ/Максим Циркель

Блогер Максим Циркель повідомив у соцмережах про інцидент, який стався в аеропорті Львова, коли «реєстратор відмовився мене обслуговувати поки я не буду до нього звертатися українською мовою».

Як пише «Четверта студія», про це пише Максим Циркель на своїй сторінці у ФБ.

«Аеропорт Львів. Головне розчарування серед аеропортів України в 2020 році. Такого жахливого і огидного сервісу в аеропорту ще не бачив. Аеропорт Львова викликав самі негативні емоції і цілковите відторгнення», – написав блогер.

Він інформує, що «в аеропорту все вимкнено. Немає світла ніде. Після скандалу світло включили лише в туалеті. Читати неможливо, темно ніби в льосі. При повному завантаженні літака і наявності величезної кількості людей, в аеропорту не працює жодне кафе або магазин. Неможливо купити воду. В аеропорту закритий і не працює бізнес зал».

Як наголошує у своєму дописі Максим Циркель, «на стійці реєстрації працюють моторошні хами».

За його словами, «реєстратор відмовився мене обслуговувати поки я не буду до нього звертатися українською мовою».

«Хочу звернути увагу що я тут же перейшов на українську мову. Моя претензія в тому що реєстратор відмовлявся саме обслуговувати мене. Я зі свого боку не пред’явив йому жодної вимоги», – зазначив Циркель.

Він наголошує, що «однозначно не рекомендую аеропорт Львів. Тут ви зіткнетеся з хамством, дискримінацією за мовною ознакою, повністю непрацюючої інфраструктурою і відсутністю світла».

«Представник SkyUp у Львові принесла нам офіційні вибачення від імені авіакомпанії і полагодила конфлікт. Реєстратор Артем зник і мені не вдалося його сфотографувати. Мені пообіцяли застосувати до нього найжорсткіші санкції», – пише Циркель.

Коментарі

Позначки: , , , , , , ,