Імітація діяльності Львівської обласної ради VIII скликання

Новини 15 Березня, 2023 278

Львівська облрада

У травні 2023 року минає половина терміну діяльності Львівської обласної ради (ЛОР) VIII скликання. Проте вже понад рік ЛОР фактично малоефективна. А сьогоднішня 16 сесія засвідчила, що ЛОР не лише бездіяльна та в ній твориться посміховисько, а й те, що керівників Ради такий безлад і хаос – влаштовує.

Про це пише депутат Львівської обласної ради, екс-перший заступник голови ЛОДА Йосиф Ситник, інформує Четверта студія.

Цілий день депутати “формували” порядок денний, із якого повилучали усі актуальні питання сьогодення, і не розглянули жодного питання по суті.

Це ганьба. І персональна ганьба керівництва, яке маніпулювало депутатами.

На початку своєї каденції (01.12.2020 р.) новообрані керівники ЛОР, які здобули свої посади завдяки маніпулятивному голосуванню з «хрестиками, нуликами» та іншими позначками в бюлетені (фракція Свободи не брала участі в цій імітації «демократії по-львівськи»), обіцяли громаді Львівщини, що «за п’ять років вони Львівщину не впізнають – у її процвітанні, добробуті, стабільності, у її просто такій суспільній теплоті», але минуло лише два роки і громада Львівщини вже не може впізнати ЛОР.

У громади, політикуму та ЗМІ Львівщини постає низка питань:

• що сталося із ЛОР?

• чому ЛОР, яка впродовж 30 років після відновлення Незалежності України була – світоглядним, державотворчим, україноцентричним лідером серед обласних рад України, а також впливовим політичним рушієм та прикладом для усієї України – тепер скотилася на маргінес?

• чому ЛОР бездіяльна, безініціативна, асоціюється з договорняками і скандалами, виконує лише церемоніальні дії, а також скликає сесійні засідання лише 4 рази протягом 365 днів у році?

• де поділася єдність, так амбіційно і водночас зухвало представленої коаліції із представників п’яти фракцій ЛОР, які підписали декларативний меморандум про співпрацю («ЄС» «Батьківщина», НРУ, «Голос» УГП)?

• чому не працює договірна, «позашлюбна» владно-опозиційна коаліція між найбільшими фракціями представленими у ЛОР та їх партнерами фракціями-сателітами, які фактично домовились про розподіл влади та сфер відповідальності у ЛОР, тобто тих, які поділили між собою «сфери впливу і ринки збуту» на території всієї Львівщини?

• чи під час воєнного стану, ЛОР позбавлена своїх повноважень згідно Закону, чи ці повноваження добровільно віддані на відкуп?

• чому центр управління ЛОР вже давно перейшов до ЛОВА?

• чому у ЗМІ щораз більше інформації про те, що ЛОР нікому непотрібна, що від неї нічого не залежить, що вона лише марно витрачає кошти платників податків на своє утримання, що в ЛОР точаться незрозумілі інтриги та постійне перетасовування/зміна керівників управлінь і комунальних підприємств, а про те, що ЛОР можливо треба розпустити – говорить не лише громадськість, а навіть голова ЛОР?

На думку депутатів від фракції Свобода, причин такого стану декілька:

• неспроможність і небажання керівництва ЛОР ефективно організовувати процес роботи ради

• власні скелети у шафах – попередні посади і «чинний досвід» керівництва ЛОР, дають підстави для ймовірного зовнішнього тиску на них, залучення до торгів за посади, схиляння ДО! або відмову ВІД! певних управлінських рішень

• не публічність

• прихильність керівництва до ручного, авторитарного управління (тривалий час відсутні голови низки ключових постійних комісій та управлінь ЛОР (з питань бюджету та соц-економ. розвитку; питань комунального майна; з питань інженерного, ЖКГ, інфраструктури та ПЕК; керівника Управління майном спільної власності ЛОР)

• відсутність конструктивної співпраці між ЛОР та ЛОВА.

• переважання власних політичних і меркантильних інтересів над інтересами громади

За таких умов, ЛОР як орган місцевого самоврядування ефективно працювати не може.

Що потрібно зробити. На думку фракції «Свобода» є 3 шляхи:

Перший:

– усі учасники п’яти фракцій ЛОР, які підписали меморандум про співпрацю (коаліцію) у 2020 р. – повинні підтвердити свою участь у формуванні керівних органів ЛОР (голова, заступники, голови постійних комісій) та публічно взяти на себе відповідальність за стан справ / організування процесів у ЛОР;

– у разі підтвердження своєї відповідальності зробити рейтингове голосування на підтвердження довіри голові та заступникам ЛОР – простою більшістю голосів від складу ЛОР;

– у разі недовіри комусь із керівництва ЛОР подати нову кандидатуру від чинної коаліції на цю посаду;

– обрати голів постійних комісій ЛОР, які вже тривалий час без керівництва;

– призначити керівника Управління майном спільної власності Львівської обласної ради.

Другий:

– у разі не підтвердження учасниками фракцій ЛОР, які підписали меморандум про співпрацю своєї відповідальності за діяльність і керівництво ЛОР – розпочати процедуру формування НОВОЇ більшості фракцій ЛОР, які будуть готові взяти відповідальність за ефективну діяльність ЛОР та обрати НОВЕ керівництво ЛОР (голову, заступників, голів постійних комісій).

Третій:

Процедура Розпуску ЛОР VIII скликання, яка в умовах російсько-української війни не спроможна до єдності, самоорганізування та плідної праці на благо громади Львівщини.

Коментарі

Позначки: ,