Заблоковані три проросійські медіакомпанії. Або чи втратив Нестор Шуфрич 4 млн. грн - Четверта студія

Заблоковані три проросійські медіакомпанії. Або чи втратив Нестор Шуфрич 4 млн. грн

29 Грудня, 2021 148
28 грудня Президент України ввів у дію рішення Ради національної безпеки та оборони щодо трьох медіакомпаній.

Санкції запроваджуються щодо медіакомпаній «Медіахолдинг Новини», «Тайм Медіа» і «Телепростір», які пов’язані з телеканалами Перший Незалежний та UkrLive, що своєю чергою пов`язані з кумом Путіна нардепом «ОПЗЖ» Віктором Медведчуком, та його колегами по партії Нестором Шуфричем та Тарасом Козаком, останній ще на весні утік в Росію. Санкції передбачають блокування активів, заборону користування радіочастотним ресурсом, обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування та ін.

Нагадуємо, що з лютого 2021 року рішенням РНБО заблоковані канали, які знаходяться у сфері впливу Медведчука: «112 Україна», NewsOne та ZiK. Нагадаємо, що ці канали довгий час були рупором російської пропаганди в Україні. Після блокування усіх проросійських каналів Нестор Шуфрич купив за чотири мільйони гривень у медіаменеджера Владислава Багінського канал UkrLive, якого джерела ДМ на медіаринку називають «людиною Єгора Бенкендорфа».

Після купівлі Шуфричем мовник транслював на супутнику етер Першого незалежного під логотипом UkrLive. Таким чином, Перший незалежний повернувся до кабельних мереж та супутникового телебачення вперше після блокування в лютому 2021 року, проте ненадовго.

Російська п’ята колона в Україні вчергове отримала відсіч незважаючи на використання ворогом маніпуляцій із законодавством та системну зміну власників телеканалів. Під час збройної та гібридної агресії РФ лише у такий спосіб Україна зможе ефетивно протистояти ворогу

Контроль за виконанням рішення Радбезу, введеного в дію указом, очільник країни поклав на секретаря РНБО Олексія Данілова. Згідно з указом, санкції передбачають блокування активів, анулювання ліцензій та заборону використання телекомунікаційних мереж терміном на п’ять років. Маємо надію, що і власника цих “каналів” Медведчука все таки притягнуть до відповідальності.

Артур Вишківський

Коментарі