Блогер Максим Циркель повідомив у соцмережах про інцидент, який стався в аеропорті Львова, коли «реєстратор відмовився мене обслуговувати поки я не буду до нього звертатися українською мовою».
Як пише «Четверта студія», про це пише Максим Циркель на своїй сторінці у ФБ.
«Аеропорт Львів. Головне розчарування серед аеропортів України в 2020 році. Такого жахливого і огидного сервісу в аеропорту ще не бачив. Аеропорт Львова викликав самі негативні емоції і цілковите відторгнення», – написав блогер.
Він інформує, що «в аеропорту все вимкнено. Немає світла ніде. Після скандалу світло включили лише в туалеті. Читати неможливо, темно ніби в льосі. При повному завантаженні літака і наявності величезної кількості людей, в аеропорту не працює жодне кафе або магазин. Неможливо купити воду. В аеропорту закритий і не працює бізнес зал».
Як наголошує у своєму дописі Максим Циркель, «на стійці реєстрації працюють моторошні хами».
За його словами, «реєстратор відмовився мене обслуговувати поки я не буду до нього звертатися українською мовою».
«Хочу звернути увагу що я тут же перейшов на українську мову. Моя претензія в тому що реєстратор відмовлявся саме обслуговувати мене. Я зі свого боку не пред’явив йому жодної вимоги», – зазначив Циркель.
Він наголошує, що «однозначно не рекомендую аеропорт Львів. Тут ви зіткнетеся з хамством, дискримінацією за мовною ознакою, повністю непрацюючої інфраструктурою і відсутністю світла».
«Представник SkyUp у Львові принесла нам офіційні вибачення від імені авіакомпанії і полагодила конфлікт. Реєстратор Артем зник і мені не вдалося його сфотографувати. Мені пообіцяли застосувати до нього найжорсткіші санкції», – пише Циркель.
Коментарі
Позначки: SkyUp, аеропорт, Львів, Міжнародний аеропорт "Львів" ім. Данила Галицького, реєстратор, сервіс, українська мова, Циркель