Як у міськраді Львова «економлять» гроші під час війни

Новини 14 Листопада, 2022 259

У Львові за 350 тисяч гривень вдосконалять роботу «Гарячої лінії» Садового. Управління інформаційних технологій Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради оприлюднило у системі публічних закупівель Prozorro звіт про договір із розробником «гарячої лінії» міста, що працює за номером телефону 1508. Про це повідомило видання «Наші гроші. Львів», пише газета Ратуша.

За 352,8 тис. грн тут планують запровадити низку змін – автоматичні обдзвони, сповіщення у Telegram, відеоуроки для персоналу тощо.

«Гаряча лінія міста – міська багатоканальна телефонна служба, де кожен мешканець Львова може отримати потрібну консультацію та подати звернення. Як зазначено на сайті Львівської міської ради, служба не лише надає консультації, але й контролює якість виконання робіт шляхом отримання зворотного зв’язку від мешканців», – йдеться у повідомленні.

Про зміни на лінії

Угоду про «розширення функціоналу програмного забезпечення Гарячої лінії міста та його впровадження» мерія уклала 24 жовтня з івано-франківським ТОВ «Техноінфософт».

   За вказані 352,8 тис. грн виконавець повинен запровадити та вдосконалити вісім послуг:

  внести доповнення в підсистему «автоматизовані обдзвони» з метою проведення автоматизованих опитувань будь-яких абонентів – 48 тис. грн;

   імпортувати нові телефонні номери з реєстру територіальної громади Львова – 96 тис. грн;

   розробити нову систему реєстрації звернень – 33,6 тис. грн;

   додати нову функцію надсилання заявнику інформаційних повідомлень в Telegram – 38,4 тис. грн;

   внести зміни у систему надання відповідей та персональних кабінетів – 79,2 тис. грн;

   розробити новий розділ порталу, де буде розміщено «Відеоуроки» для міських служб виконавців звернень – 57,6 тис. грн.

Всі ці роботи планують завершити до кінця поточного року. Нагадаємо, минулого року функціонал «гарячої лінії» також вдосконалювали за 344 тис. грн. Тоді вносили змінили на порталі 1580.lviv.ua, у мобільному додатку та у модулі «контакт-центр».

Фактично ж «Гаряча лінія міста Львова» перетворилась на ручний інструмент вирішення потрібних для міста питань. Часто там пишуть скарги, у яких прослідковується той чи інший інтерес для міських чиновників. Ну і, звісно, як інструмент для так званої прозорості та відкритості у роботі, яку так люблять публічно демонструвати підлеглі нашого бургомістра. Звісно, про реальність там не йдеться, а скарги містян на ті чи інші проблеми так і залишаються невирішеними.

До прикладу, на «Гарячій лінії» часто полюблять писати про паркування та необхідність встановлення стовпчиків, які б обмежували права автомобілістів. Натомість скарги на ту ж роботу громадського транспорту у місті так і залишаються невирішеними. Хтось із вас бачив покращення у роботі маршруток, наприклад? Так отож.

Олег ДОВГАНИК, головний редактор ІВ «Четверта студія»

Коментарі

Позначки: ,