Як у Львові 20 автобусів простоюють під парканом

Новини 03 Березня, 2020 880

Ілюстрація з відкритих джерел

Аналіз щодо випуску автобусів на маршрутах ЛКП «АТП-1»

ГО “За якісний транспорт” оприлюднило дані аналізу щодо випуску автобусів на маршрутах ЛКП «АТП-1».

Як пише “Четверта студія”, на сторінці спільноти  ГО “За якісний транспорт”,  публікуються дані аналізу курсування автобусів Львівського комунального підприємства “АТП-1” 28 лютого 2020 року.

Як зазначається, “комунальне АТП нераціонально використовує 21 автобус великої вмістимості марок МАЗ та Електрон, які не є задіяні як резервні і не мають простоювати на території АТП, а перевозити пасажирів. Щодо автобусів малої вмістимості, то нераціонально простоють на території АТП 4 автобуси марок ЧАЗ і АТАМАН”.

До вашої уваги представляємо перший аналіз (за 28.02.2020 року) щодо випуску автобусів на маршрутах ЛКП «АТП-1».

Зеленим кольором показані автобуси марки Електрон, рожевим – автобуси марки МАЗ, жовтим – автобуси марки ЛАЗ в розрізі кожного автобусного маршруту, які обслуговує комунальне АТП-1.

У п’ятницю, 28 лютого, на маршрутах АТП-1 курсувало:
5 ЛАЗів;
7 ЧАЗів;
19 Атаманів;
47 орендованих автобусів;
84 МАЗів;
92 Електрони.

В сумі на маршрутах, які обслуговує АТП-1, курсувало 254 автобуси + 7 автобусів на нічних маршуртах.

У постанові 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» зазначено: Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів, яка становить 10 відсотків необхідної кількості автобусів для виконання перевезень.

Виходячи із вищезазначеного, потрібно 26 резервних автобусів, а саме 18 автобусів великої вмістимості і 8 автобусів малого класу.

28 лютого не було задіяно:
23 Електрони;
16 МАЗів;
1 Атаман;
11 Чазів.

Виходячи із вищезазначеного, без урахування ЛАЗів (26 одиниць, які не були задіяні 28 лютого) і вживаних автобусів, комунальне АТП нераціонально використовує 21 автобус великої вмістимості марок МАЗ та Електрон, які не є задіяні як резервні і не мають простоювати на території АТП, а перевозити пасажирів. Щодо автобусів малої вмістимості, то нераціонально простоють на території АТП 4 автобуси марок ЧАЗ і АТАМАН.

В загальному нераціонально використовувались/простоювали на території АТП-1 25 автобусів.

Шановне управління транспорту, можливо, ви цими автобусами покращите автобусне сполучення, (незадіяними автобусами малого класу) на маршрут 57, щоб в загальному курсувало 9 одиниць, а 21 автобус великого класу (марок МАЗ і Електрон) замість того, щоб вони простоювали і гнили на території АТП, запустите на маршрути 20 і 32, де курсують орендовані?

Чи ви вважаєте, що це нормальне явище, коли на двох маршрутах курсують орендовані автобуси, а в той час 21 новий МАЗ та Електрон стоятимуть на території АТП (загалом прстоює 39 нових автобусів)?

Примітка: на маршруті 18, автобус із державним номерним знаком ВС 3153 АА зазначено як автобус марки Електрон, насправді це автобус марки ЛАЗ”, – зазначається у дописі на сторінці спільноти ГО “За якісний транспорт” у ФБ.
Джерело даних: kstat.pp.ua

Скриншот ФБ

 

Коментарі

Позначки: , , , , , ,