4 липня, з 17.30 до 20.30, кінець робочого дня співробітників 1+1 media доповнила розважальна програма «мітингувальників», які є прихильниками Анатолія Шарія, блогера-українофоба, що відомий своїми антиукраїнськими пропагандистськими матеріалами, розповсюдженням антиукраїнських фейків, просуванням проросійської ідеології, підтримкою кремлівського режиму та проросійських терористів. Про це “Четвертій студії” повідомила прес-служба “1+1”.
Зокрема, з 17.30 послідовувачі Анатолія Шарія із завчасно придбаними червоними повітряними кульками та намальованими плакатами організовано прийшли до головного офісу медіахолдингу. Як і належить виставам, хід мітингу було організовано за участі різних ролей. За їх попередньо спланованим сюжетом, дійових осіб розподілили на сторони: групу 1 ‒ мітингувальники-прибічники Анатолія Шарія, та групу 2 ‒ псевдо проплачені ними ж «тітушки», які нібито на замовлення нашої медіагрупи були залучені для розправи з групою 1. Останні своїх дій так і не проявили.
Ми переконані, що люди у здоровому глузді зрозуміють, що ми не маємо будь-якого відношення до жодних з двох груп вище цього «театру абсурду».
Саме планування акції, що сьогодні проходила під офісом групи, у тому числі й пошук «тітушок», розпочалося напередодні у telegram-каналі «Киев #ЯШАРЮ». Зокрема, 3 липня у публікації автором якої є «Шарий Админ», читачів закликали купувати червоні повітряні кульки і організувати будь-який плакат. У тексті повідомлення звучало: «Большая просьба: закупиться красными шариками. Можно на палочке шарик купить. Он дешевле. Кто хочет, может организовать какой-нибудь плакат». У день проведення мітингу учасники активно обговорювали хід підготовки та кожен власний крок у telegram-чаті «Киев #ЯШАРЮ (чат)».
Як українському медіахолдингу, що керується принципами відкритості, поваги, прозорості та здорового глузду, ми розуміємо, що той невисокий рівень поваги та підтримки українського громадянина до пана Шарія разом з його поплічниками, є результатом виключно ряду його дій та висловлювань. А також специфічної репутації, яка сформувалась після того, як Анатолій публічно критикував небажання України зближуватись з Росією. Ми впевнені, що акція носить політичний характер та спрямована на дискредитацію каналу в передвиборчій період.