У Львові процвітає бутафорія електронної демократії

Новини 22 Грудня, 2019 651

Фото ілюстративне з відкритих джерел

Гарно піаряться на питанні народовладдя, шляхом Е-петицій, а насправді результат з того ніякий

У Львові електоронна демократія є бутафорією.

Як пише «Четверта студія», Andriy Bodnar на  сторінці «Варта 1» у ФБ наголошує, що «у Львові гарно піаряться на питанні народовладдя, шляхом Е-петицій, а насправді результат з того ніякий».

«Зараз буде багато тексту, але по суті та в розрізі однієї конкретної петиції, а саме: Ліквідувати смугу_ГТ на проспекті Чорновола у Львові.

Петиція за три дні набрала 587 голосів (необхідно 500). Паралельно із нею було зареєстровано ще три протилежних петиції: про обладнання смуг ГТ всюди, на пр.Чорновола, на Липинського і ці всі чудо петиції за більше як місяць часу набрали аж: 71, 32 та 25 голосів відповідно.

Відповідно, мешканці Львова висловили нашим управлінцям своє обурення їх діями, точніше бездіяльністю у питанні створення штучних заторів у місті. Але, наші чиновники замість того, щоб все якісно продумати та виправити ситуацію почали:

знімати Влог як то зробив Andriy Bilyy де він розказує як то добре мати смугу ГТ і як погано в Китаї з багаторівневими розв’язками. Виникає питання: до чого тут Китай?;

літали квадрокоптером, правда знімали не в час-пік коли всі їдуть на роботу, в школу, в лікарні і т.д. а ближче до обіду, тоді картинка більш така як треба.

багато інста-блогерів теж долучилися і знімали “як швидко їдуть автобуси по смузі ГТ” правда знімали в основному біля клубу “Малевич” і ніхто не показав навіть краєм кадру суцільні затори на Чорновола (за кільцем), на Липинського, на Окуневського, на Мазепи і прилеглих вулицях;

навіть ЛКП “Львівавтодор” написав в ФБ пост з якоюсь ахимерною статистикою про +10 хв. до руху автобусів.

Але це тільки прилюдія, а зараз по-суті:

Петиція підписана – мають її розглянути і запросити автора петиції на розгляд її на профільну комісію та на сесію міської ради. Так?! Однак ніхто нікого не кличе. І тут я сам 4 грудня почав напрошуватися. Обзвонивши біля 6 номерів ЛМР мене все ж таки направили у Відділ зовнішніх зв’язків та правового забезпечення управління «Секретаріат ради» за тел.(032)254-60 43. І тут мені повідомляють, що менш як за тиждень буде розглядатися моя петиція і в наступний четвер її винесуть на розгляд сесії. Зрадівши що я подзвонив, взяли вій номер мобільного і обіцяли запросити мене на розгляд питання. Пройшло майже три тижні, телефон в мене постійно заряджений, постійно в зоні дії оператора, на всі дзвінки я відповідаю, але …… на комісію і на сесію мене так і не запросили.

Незважаючи на те, що в петиції піднімалося питання крім ліквідації смуги ГТ було відновлення заїздних кишень для автобусів по всій довжині пр.Чорновола. Однак, саме зараз одну з таких кишень ліквідовують (біля “Арсену”) і що саме більше дивує, то чудо інженерної думки проектантів: розмістити велодоріжку перед самою зупинкою ГТ, тобто людям треба від зупинки до автобуса дойти ще так, щоб їх не збив велосипедист.

Екологія – нічим вона не покращиться. Ніхто з водіїв які використовують авто для роботи на автобус не пересяде. Однак, якщо раніше 1000 автівок диміла вихлопами на певному відрізку годину-дві, то зараз та ж сама тисяча газуватиме там же ж 4-5 годин. Як дихати в центрі?

Шановна Львівська міська рада, шановний Андрій Садовий звертаюся до вас, для того щоб ви звернули увагу на непрофесійність своїх працівників та врахували думку громади, платників податків, які вам платять зарплату та забезпечують вам теплими робочими місцями. Перед тим як щось робити, питання треба вивчити, а не вбухувати сотні тисяч гривень, які поклали вам на зберігання платники податків, в ахимерні ідеї, а потім ще сотні тисяч – щоб доказати всім як то класно зроблено.

Проста статистика:

Минулого року були тисячі “євроблях” доїзд до центру від “бомби” займав що в автобусі, що в машині біля 6-8 хв. Цього року, більша половина “євроблях” пішли на шрот, намалювали смугу “А” і доїзд до центру тепер становить: автобусом 25 хв, автівкою – 35-40хв. (зараз говорю про час-пік). Все просто, сів в автобус і засік час, і так кілька разів – тоді вивів середній показник, для такого аналізу Гарвард не потрібно закінчувати.

Розумію стурбованість за пасажирів автобусів, які щодня їдуть на роботу, але… Пам’ятайте, в автівках їдуть, в основному, люди які забезпечують робочі місця, люди для яких автівка і є робочим місцем (таксі, доставка товару і т.д.). Якщо ці всі люди не встигнуть на підписання контракту, не проконтролюють робочий процес, не приїдуть вчасно з швидкопсуючим товаром і т.д. (бо вони стоять в заторі на Чорновола) тоді і робочих місць не буде, і сплачених податків не буде, платоспроможне населення виїде зі Львова бо тут утискають їх зі всіх сторін.

Я не є противником смуг ГТ, я виступаю за їх правильне та раціональне розташування. Розширте пр.Чорновола ще на одну смугу і тоді малюйте “А”, тобто дві смуги для автівок, одна для автобусів.

Тексту багато, але на комісії та на сесії я хотів сказати ще більше. Жаль, мене там не чекали», – зазначається у дописі  Andriy Bodnar.

Коментарі

Позначки: , , , , ,