У Львові потрібно розробити спеціальну програму міських пасажирських перевезень, – Самардак

Новини 28 Січня, 2021 637

Ігор Самардак, екс-голова Яворівської районної державної адміністрації

З моменту свого існування перевезення у Львові розвивалися хаотичним порядком

У Львові потрібно розробити спеціальну програму міських пасажирських перевезень.

Про це у блозі на сайті Четверта студія пише директор концерну “Екопастранс” Ігор Самардак.

“Інтернет розірвало повідомлення про підняття вартості на перевезення у місті Львові. Люди справедливо обурилися, що якість перевезень не належна. Але я відкрию завісу над тим, що справді відбувається. З моменту свого існування перевезення у Львові розвивалися хаотичним порядком. Економічно обґрунтована вартість проїзду ніколи не затверджувалася. Кошти з ЛМР виділялися на покриття чогось і жодного разу не виділялися для оплати за послуги. Усі щиро говорили про оновлення транспорту, про чистоту, про невиконання умов перевезень, але жодного разу не поцікавилися: а чи передбачено десь на це кошти”, – зазначає Ігор Самардак.

Він додає: “Здавалось, навіть ідеальне рішення зі створення комунального перевізника в реалії у Львові перетворилося на мільярди вкладених коштів і лише декілька нових вагонів та трохи більше сотні нових автобусів на лінії. Якщо вкладені кошти поділити на одиницю нового транспорту на лінії – картина буде жалюгідна. І все це – під нескінченні історії про е-квиток”.

“Запропоноване рішення просте і дієве. Воно не залежить від наявності е-квитка, воно дозволяє кожній гривні, вкладеній в транспорт, працювати. По-перше, визначити економічну обґрунтовану вартість проїзду – для перевірки розрахунків можна залучити міжнародні аудиторські компанії. У цю вартість вкласти все, що ми будемо вимагати від перевезень. І другий крок – перестати давати гроші з бюджету як постфактум на покриття збитків чи інших платежів”, – пише перевізник.

Керівник концерну відзначає: “Необхідно розробити програму, за якою платити кошти за конкретну роботу, курсування у вечірній час, їзду по малолюдним маршрутам, регулярне миття, курсування оновленого автобусу з кондиціонером, курсування електробуса. Ця програма має стати компенсатором між економічно обґрунтованою вартістю, нашими побажаннями та нашими можливостями по оплаті. Якщо ж депутати знову погодяться виділяти кошти, щоб комусь щось компенсувати, то, вибачайте, але реалії перевезень не зміняться і тариф дійсно стане 10 чи навіть 15 грн, а в перевезеннях нічого не зміниться. Адже ми не зароблятимемо, а будемо компенсовувати”, – наголосив Ігор Самардак.

Нагадаємо, керівники підприємств, які займаються пасажирськими перевезеннями у Львові, вимагають збільшення тарифу за проїзд.

Як пише «Четверта студія» з посиланням на “Еспресо.Захід”, про це транспортники заявили під час чергового засідання транспортної комісії.

“Тарифна політика зараз 7 грн у місті. Всі розуміють, що економічно обґрунтовано це має бути більше. Ми не кажемо, щоб львів’яни платили вже 12, 15 чи 17 грн. Готові і за 7 грн і навіть за 5 грн возити. Але різницю в тарифах нам мають повертати за рахунок бюджетних коштів і відшкодувань”, – сказав голова асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка.

Коментарі

Позначки: , , , , , , , ,