У Львові після “покращення”, з маршрутів зникли тролейбуси

Новини 18 Серпня, 2020 1 265

Скриншот відео/Діяльність "Львівелектротранс" osty блог

Аналіз руху тролейбусів у місті

Сумна ситуація з регулярністю руху 33 тролейбусного маршруту у Львові. До «покращення» на маршруті працювало 11 тролейбусів протягом дня, які рухались з інтервалом 5 хвилин. Після «покращення» кількість тролейбусів скоротилось до 9, а після 9 години 45 хвилин і до 16 години 15 хвилин кількість тролейбусів зменшується до 6 одиниць.

Як пише  “Четверта студія”, про курсування громадського транспорту у Львові, зокрема, дотримання графіків на тролейбусних маршрутах міста, – у дописіДіяльність “Львівелектротранс” osty блог”.

Сумна ситуація з регулярністю руху 33 тролейбусного маршруту. До «покращення» на маршруті працювало 11 тролейбусів протягом дня, які рухались з інтервалом 5 хвилин. Після «покращення» кількість тролейбусів скоротилось до 9, а після 9 години 45 хвилин і до 16 години 15 хвилин кількість тролейбусів зменшується до 6 одиниць. В цей же час близько 10 години, ще три тролейбуси стають на обід. В результаті на маршруті в русі перебуває лише 3 тролейбуси, а інтервал між тролейбусами становить близько 20 хвилин.

Оскільки директор ЛКП «Львівелектротранс» А. Свищо замовчує розклади руху трамваїв і тролейбусів я вирішив Зробити деякий аналіз руху тролейбусів. Таким чином можна констатувати наступне. Фактичний інтервал руху між тролейбусами у час пік є різним і становить від 2 до 11 хвилин.

Причини такого нерівномірного інтервалу можуть бути різні. Однією з причин може бути розклад руху тролейбусів, який навмисне підігнаний на догоду іншому комунальному перевізнику – АТП 1, адже практично на всій ділянці руху тролейбусний маршрут дублюється автобусним маршрутом № 46.

Іншою причиною може бути недотримання розкладів руху. Недотримання розкладів руху є дивним, оскільки майже по всьому маршруті діє так звана смуга громадського транспорту. Тут виникає питання, для чого організовувати смуги ГТ, якщо громадський транспорт не дотримується розкладу.

Ще одним питанням, яке повстає при недотриманні розкладу руху це питання чим займається начальник маршруту, обов’язками, якого і є наведення порядку на маршруті та центральна диспетчерська служба на чолі з начальником служби логістики та організації руху В. Забавський.

Тут варто зауважити, що у автобусних перевізників фактично відсутні диспетчери, які керують рухом. Не вигороджуючи колишнього директора ЛЕТ М. Сидоровича варто віддати йому належне. При його керівництві дійсно було оптимізовано роботу диспетчерів та проводились відповідні заняття. При теперішньому керівництві фактично все пох @рено. З обов’язків диспетчерів депо забрано обов’язок керування рухом та збільшено кількість працівників центральної диспетчерської Тепер диспетчера депо фактично залишились диспетчерами з випуску рухомого складу (видача шляхових, заміна водіїв чи ТЗ в програмі «Мікрогіс». До слова варто сказати, що тролейбусному депо на відміну від трамвайного (хоча одне підприємство) диспетчера видають ще й техжурнали тролейбусів. Натомість у трамвайному цим займаються особи з випуску рухомого складу. І все це при зарплаті (за моїми підрахунками орієнтовно) 16 – 17 тисяч грн. (диспетчери депо) та близько 18 – 19 тисяч диспетчера ЦД. Це в той час коли молоді водії (3 клас) отримують брудними ледь більше 10 тисяч грн (при нормі годин, без переробок). Тут лишається тільки «подякувати» «новій молоді команді» ЛЕТу“, – зазначається у дописіДіяльність “Львівелектротранс” osty блог”.

 

Коментарі

Позначки: , , , , , , ,