Туристичні можливості Львівщини презентували в межах Міжнародного туристичного тижня в Одесі

Новини 12 Квітня, 2019 52
Туристичні можливості Львівщини презентували в межах Міжнародного туристичного тижня в Одесі

Туристичні можливості Львівщини презентували в межах Міжнародного туристичного тижня в Одесі

Сьогодні, 12 квітня, туристичний потенціал Львівщини представили на Міжнародному туристичному тижні в Одесі в секції «Кращі практики туристичних міст та регіонів України». Про це пише прес-служба ЛОДА.

З презентацією «Львівщина – це не тільки замки», виступив заступник начальника управління туризму та курортів Львівської облдержадміністрації Тарас Лозинський. Зокрема, він закцентував увагу присутніх на різновидах туризму Львівської області, що розвиваються та користуються популярністю, як серед українських туристів, так й іноземних.

«Це активні види туризму в Карпатах – їзда на велосипеді, рафтинг, парапланеризм, піші походи та гірськолижні види відпочинку. Окремої уваги заслуговують малі туристичні міста Львівщини з багатою культурною та історичною спадщиною, з туристичними об’єктами, занесеними до світової спадщини ЮНЕСКО»,- розповів Тарас Лозинський.

Окрім цього, заступник начальника управління представив національні і ландшафті парки, скельно-печерні комплекси та туристично-рекреаційні центри.

«Львівщина багата на дивовижні природні та еко-локації для фотополювання на унікальні види птахів чи володінням карпатського зубра», – додав Тарас Лозинський.

Зазначимо, що Міжнародний туристичний тиждень в Одесі триває з 9 по 14 квітня, в межах якого передбачено проведення міжнародної конференції, фестивалів, конкурсів, дискусій та екскурсій за участі туроператорів різних країн, представників сфери послуг та організаторів дозвілля.

Нагадаємо, що вчора відбулася головна подія заходу – конференція «Туризм як інструмент міжкультурної взаємодії», у якій взяли участь професіонали в галузі туризму, представники органів влади та іноземні експерти, зокрема представники таких міжнародних організацій як: Організація економічного співробітництва та розвитку, Європейський банк реконструкції та розвитку, Маркетинг європейських міст, Програма Ради Європи «Інтеркультурні міста».

Коментарі

Позначки: , , ,