Податкова розпочала “полювання” на прикарпатських блогерів, які не декларують прибутків, – ЗМІ

Новини 31 Грудня, 2020 1 213

Фото з відкритих джерел

Невдовзі вони оприлюднять інформацію, як багато податків вони “сплачують” у бюджет

У Telegram-каналі Пліткарка з’явилися прайси на рекламу в найпопулярніших блогерів Прикарпаття. Там розповіли про те, скільки заробляють Варварук, Верба, Литвин та Пістрюга.

Про це пише Четверта студія з посиланням на Галку.

Після оприлюднення цієї інформації користувачі соцмережі Фейсбук дискутують: чи дійсно блогери це професія, та чому за 15 секундну сторі вони отримують місячну зарплату середньостатистичного франківця. Тим часом податкова вже перевіряє доходи відомих блогерів.

Ціни на рекламу Діми Варварука коливаються від 3 тисяч гривень до 20 тисяч.  Реклама у блогерки Наталі Литвин, що має однакову із Варваруком кількість підписників, може коштувати  9 тисяч гривень.  Загалом вартість її співпраці коливається від тисячі гривень і аж до 23 тисяч.

А ось в Іри Пістрюги,  за життям якої спостерігає 813 тисяч людей, вартість реклами у сторіс буде коштувати від 5,5 тисяч до 8,5 тисяч гривень.

Також можливе просування товару в дописі із фото та сторі (11 тисяч гривень) та пост із відео(14 тисяч).

Найдорожче коштують рекламні послуги найпопулярнішої франківської блогерки Юлії Вербинець –  Verba. 

Так, за одне розмовне сторі Юлі потрібно заплатити 12 тисяч гривень. Тоді як два коротких записи коштуватимуть вже 15 тисяч.

За інформацією “Галки”, місцеві податківці деякий час стежать за доходами низки франківських блогерів. Невдовзі вони оприлюднять інформацію, як багато податків вони “сплачують” у бюджет.

До слова, після розголошення інформації про те, скільки заробляють франківські блогери, в соціальних мережах виникли дискусії. Хтось пише, що блогер – не професія, і такі люди не можуть навчити нічому свою аудиторію, інші ж вважають високі заробітки блогерів цілком заслуженими.

Коментарі

Позначки: ,