Експлуатаційне утримання однієї з головних транспортних артерій країни, міжнародної траси Київ – Чоп – це не лише про збереження покриття. За 7 років вздовж 187 км траси, яку обслуговує компанія Onur за контрактом OPRC (Output and Performance-based Road Contract), у смугах відведення висаджено близько 3 500 нових дерев замість видалених аварійних.
Про це повідомляють на офіційній сторінці «Укравтодору» у Facebook, пише Четверта студія.
Пілотний проєкт OPRC запустили у 2014 році. Він фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку, котрий є одним з найбільших партнерів «Укравтодору», в рамках Кредитної угоди між Україною та ЄБРР. Контроль за експлуатацією виконує міжнародна компанія Egis. Контракт включає управління та обслуговування, роботи з благоустрою дороги, періодичний ремонт та аварійні роботи.
«У рамках Контракту виконуються інші роботи, як от влаштування зовнішнього дорожнього освітлення в населених пунктах вздовж обслуговуваної ділянки, встановлення метеостанцій, влаштування майданчиків габаритно-вагового контролю», – зазначається у повідомленні.
Також в Укравтодорі нагадують: при будівництві Київської обхідної дороги, яке планується у рамках президентської програми «Велике будівництво», теж висаджуватимуться дерева замість зрубаних. Зокрема, мова йде про 2 лісових масиви, котрими проходитиме майбутня дорога: Київського та Клавдієвського лісгоспів.
Як повідомлялось, заступник голови Офісу президента і координатор «Великого будівництва» Кирило Тимошенко заявив, що у рамках програми Президента «Велике будівництво» планується відбудувати до кінця 2023 року усю мережу загальнодержавних доріг (трас між містами), за яку відповідає Укравтодор – це більше 20 тисяч кілометрів.