На дорозі “Трускавець-Львів” відновлено рух транспорту

Новини 24 Червня, 2020 3 297

Ілюстрація з відкритих джерел

Обласна комісія дозволу на відкриття не давала

Дорога “Трускавець-Львів” – вільна для транспорту. На відрізку магістралі, що веде до курортного міста, зникли бетонні блоки, які донедавна обмежували тут рух, а ще відкрито шлагбаум. Така картина вимальовується із відео, яке оприлюднив у соціальній мережі Фейсбук науковець Василь Дяків, доцент кафедри екологічної та інженерної геології і гідрогеології. Відео демонструє, як дорогою вільно курсують автівки.

Про це пише Четверта студія з посиланням на Джерела Трускавця.

За словами першого заступника міського голови Трускавця Олексія Балицького, відкриття автошляху – швидше за все самовільне, оскільки офіційного погодження на обласній комісії з надзвичайних ситуацій – таке рішення не отримало.

Тим часом науковець Василь Дяків дає характеристику стану дорожнього полотна траси Львів-Трускавець та стверджує, що стан дороги за останні роки не змінився. Мова йде про відрізок між Сільцем та Трускавцем. Там пролягає карст. Ті тріщини, які були на автошляху роками – не змінилися. Видимі деформації, за словами науковця, є лише в одному місці – на відрізку дороги, що проходить під лінією електропередач – там є вертикальні зміщення.

Також обабіч дороги на протилежній стороні від Сільця в напрямку Трускавця іде просідання ґрунтів – там у дощові дні утворюється озеро. Василь Дяків стверджує – для того, щоб з’ясувати небезпечність автодороги, на вказаній на відео ділянці шляху (на виїзді з Сільця у напрямку Трускавця) довжиною 100 метр, треба пробурити п’ять свердловин з відстанями між ними 20 м та на глибину біля 110 м. Після виявлення карстового каналу необхідно розробити проєкт закладки карстової порожнини. Після реалізації такого проєкту автодорога Львів-Трускавець в межах гірничого відводу другого рудника стебницького «Полімінералу» ще може послужити сотню років, – запевняє науковець.

Додамо, Василь Дяків запевняє: карстовий провал, який стався 15 березня, жодним чином не змінив стан існуючої дороги Львів-Трускавець. Також науковці апелюють до влади та наголошують, що спорудження нової магістралі в обхід Трускавця, яка має пролягати через землі Модрич,є у 10 разів небезпечніша за стару.

Дорога Львів-Трускавець в межах гірничого відводу рудника N 2 Стебницького ГХП "Полімінерал" станом на 23 червня 2020 року…

Автодорога Львів-Трускавець в межах гірничого відводу рудника N 2 Стебницького ГХП "Полімінерал", станом на 23 червня 2020 року…Від перетину дороги ЛЕП-110 кВ та ЛЕП-220 кВ до найвищої точки автодороги в межах гірничого відводу рудника N 2 Стебницького ГХП "Полімінерал", деформаціями із вертикальними зміщеннями – маркується найбільш небезпечна ділянка, де на глибині біля 100 м протікає "підземна річка" – карстовий канал, по якому із підруслового стоку річки Вишниця у гірничі виробки дренажного горизонту поступає біля 80 % агресивних вод, які затоплюють копальню…До провалу 30 вересня 2017 р. ці води потрапляли у камеру N 110, а до провалу 15 березня 2020 р. ці води потрапляли у камери N 102-104…Нині води з цього карстового каналу затоплюють гірничі виробки дренажного горизонту між провалом, що стався 15 березня 2020 р. та автодорогою, де можливий ще один провал…Як видно з відеоролику, як після провалу 30 вересня 2017 р., так і після провалу 15 березня 2020 р., стан автодороги Львів-Трускавець в межах гірничого відводу рудника N 2 Стебницького ГХП "Полімінерал" – АБСОЛЮТНО НЕ ЗМІНИВСЯ!!!Для того щоб з'ясувати небезпечність автодороги, на вказаній на відеоролику відтинку дороги довжиною 100 м, треба пробурити п'ять свердловин з відстанями між ними 20 м та на глибину біля 110 м…Після виявлення карстового каналу, необхідно розробити проєкт закладки карстової порожнини…Після реалізації проєкту, автодорога Львів-Трускавець в межах гірничого відводу рудника N 2 Стебницького ГХП "Полімінерал", ще може послужити сотні років…Бажаємо усім щасливої та безпечної дороги!!!

Опубліковано Кафедра екологічної та інженерної геології і гідрогеології Вівторок, 23 червня 2020 р.

Коментарі

Позначки: , , , , , ,