Міські урбаністи Садового вирішили закоркувати ще одну вулицю Львова

Новини 01 Серпня, 2019 139
Як у Львові водії не можуть не проїхати через геніальність урбаністів. Фото: "Дорога на захід".

Як у Львові водії не можуть не проїхати через геніальність урбаністів. Фото: "Дорога на захід".

Міські урбаністи вирішили закоркувати ще одну вулицю Львова, так за проектом реконструкції найзавантаженішого Львівського проспекту Чорновола, прибрали кишені для зупинок громадського транспорту. Про це пише Галінфо.

ЛКП “Інститут Просторового Розвитку”, яке розробляло даний проект зазначає, що “кишені” для зупинок стали настільки звичним явищем на пострадянському просторі, що більшість не розуміє їх шкідливості для міста. Користь кишені надають лише руху індивідуальних авто, і то до того часу, допоки через неефективність інших видів пересувань ще більша кількість мешканців не пересяде на авто чим примножить затори і погіршить якість життя в місті.

Як зазначають “проектанти”, автобуси не заїжджають в кишеню а стають за 1,5-2 метри до бордюру, що унеможливлює посадку маломобільних і робить посадку незручною для інших пасажирів (з проїзної частини треба забиратися на високу першу сходинку). Тролейбуси часто не можуть заїхати в кишеню бо ризикують зірвати штанги з контактної мережі. В кишені накопичуються калюжі, бо дощоприймачі облаштувати часто неможливо, а дорожнє покриття завжди має ухили стікання до країв. Також “кишені” неможливо якісно прибрати дорожньою снігоприбиральною технікою, відтак зимою транспорт тим більше не заїжджає в кишеню, а пасажири йдуть по мокрому брудному снігу.

Таким чином, замість того, щоб здійснювати якісне проектування, обслуговування, і вимагати дотримання правил дорожнього руху від його учасників, місцеві урбаністи з площі Ринок, вирішили просто створити  чергові незручності для Львів’ян та гостей нашого міста, які будуть змушені стояти в новостворених заторах.

В свою чергу, депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич зазначає: “Особисто моя думка це було не доцільне рішення, враховуючи що по-перше кишені дають можливість не приторможувати основний рух транспорту, а також кишені є безпечніші для висадки і посадки пасажирів громадського транспорту”.

Коментарі

Позначки: , , ,