Львівський обласний контактний центр вимагає від міста розглянути минулорічні протерміновані запити мешканців

Новини 11 Червня, 2018 27

У 2017 році на «гарячу лінію» області 112 надійшли звернення мешканців міста Львова, які міська влада Львова досі не розглянула. Про це інформує прес-служба ЛОДА.

«Для нас прикрим є факт того, що Львівська міська рада ігнорує звернення своїх мешканців. Лише за минулий рік протермінованими залишаються 18 запитів, які потребують вирішення», – зазначив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

Запити здебільшого стосуються комунального господарства, транспорту, а також дорожнього покриття, будівництва та благоустрою, електропостачання.

Львівський обласний контактний центр вимагає від міста вжити необхідних заходів та відреагувати на запити.

Коментарі

Позначки: