АТ “Львівгаз” підготувало відповіді на найпопулярніші питання від споживачів, які виникли, у зв’язку з переходом підприємства в підпорядкування НАК “Нафтогаз”.
Про це пише Четверта студія з посиланням на “Львівгаз”.
– Особові рахунки споживачів залишаються незмінними, тож переплата за ними також зберігається і причин для хвилювання нема.
! Якщо ж споживач все-таки хоче повернути переплату, необхідно звернутись до найближчого центру обслуговування споживачів за місцем проживання для подання письмової заяви. З собою треба мати квитанції про оплату, копію паспорта або ID картки, ідентифікаційного коду платника податків та довідку з банку про реквізити для зарахування коштів.
– Пристрій дистанційної передачі даних й надалі коректно працюватиме і передаватиме показники самостійно. Нічого змінювати не потрібно.
– Клієнтську підтримку абонентам надаватимуть оператори Контакт-центру ГК «Нафтогаз України» за номерами:
– Особові рахунки споживачів залишаються незмінними. Поки що діють попередні реквізити для оплати за послуги розподілу газу для споживачів послуг розподілу газу.
! У разі зміни банківських реквізитів клієнтів буде попереджено завчасно на офіційних ресурсах газорозподільної компанії та платіжках.
– Новини про відключення можна читати у нашому телеграм каналі – https://t.me/lvivgas
– Необхідно звернутись до найближчого центру обслуговування споживачів за місцем проживання для подання письмової заяви.
– АТ “Львівгаз” нікуди не зникає, а просто переходить під державне управління Групи Нафтогаз відповідно до рішення Уряду задля стабілізації ситуації в енергетичній сфері.
Якщо у вас виникнуть інші питання, будь ласка, звертайтесь до нашої клієнтської підтримки за вказаними контактними номерами. Ми завжди готові допомогти вам.
Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання
Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу