АТ “Львівгаз” підготувало відповіді на найпопулярніші питання від споживачів, які виникли, у зв’язку з переходом підприємства в підпорядкування НАК “Нафтогаз”.
Про це пише Четверта студія з посиланням на “Львівгаз”.
– Особові рахунки споживачів залишаються незмінними, тож переплата за ними також зберігається і причин для хвилювання нема.
! Якщо ж споживач все-таки хоче повернути переплату, необхідно звернутись до найближчого центру обслуговування споживачів за місцем проживання для подання письмової заяви. З собою треба мати квитанції про оплату, копію паспорта або ID картки, ідентифікаційного коду платника податків та довідку з банку про реквізити для зарахування коштів.
– Пристрій дистанційної передачі даних й надалі коректно працюватиме і передаватиме показники самостійно. Нічого змінювати не потрібно.
– Клієнтську підтримку абонентам надаватимуть оператори Контакт-центру ГК «Нафтогаз України» за номерами:
– Особові рахунки споживачів залишаються незмінними. Поки що діють попередні реквізити для оплати за послуги розподілу газу для споживачів послуг розподілу газу.
! У разі зміни банківських реквізитів клієнтів буде попереджено завчасно на офіційних ресурсах газорозподільної компанії та платіжках.
– Новини про відключення можна читати у нашому телеграм каналі – https://t.me/lvivgas
– Необхідно звернутись до найближчого центру обслуговування споживачів за місцем проживання для подання письмової заяви.
– АТ “Львівгаз” нікуди не зникає, а просто переходить під державне управління Групи Нафтогаз відповідно до рішення Уряду задля стабілізації ситуації в енергетичній сфері.
Якщо у вас виникнуть інші питання, будь ласка, звертайтесь до нашої клієнтської підтримки за вказаними контактними номерами. Ми завжди готові допомогти вам.
Стрічку обрали для показу в межах заходів до «1000 днів спротиву»
Мінветеранів спільно з МОЗ та НСЗУ