“Львівгаз” надав актуальну інформацію для споживачів

Новини 05 Липня, 2023 234

Від “Львівгазу” вимагають аудиту тарифу та якісного сервісу, фото Національний корпус у Львівській області

АТ “Львівгаз” підготувало відповіді на найпопулярніші питання від споживачів, які виникли, у зв’язку з переходом підприємства в підпорядкування НАК “Нафтогаз”.

Про це пише Четверта студія з посиланням на “Львівгаз”.

  1. Що робити, якщо оплатили за розподіл наперед і тепер є переплата?

– Особові рахунки споживачів залишаються незмінними, тож переплата за ними також зберігається і причин для хвилювання нема.

! Якщо ж споживач все-таки хоче повернути переплату, необхідно звернутись до найближчого центру обслуговування споживачів за місцем проживання для подання письмової заяви. З собою треба мати квитанції про оплату, копію паспорта або ID картки, ідентифікаційного коду платника податків та довідку з банку про реквізити для зарахування коштів.

  1. Що робити, якщо уже вмонтований пристрій дистанційної передачі даних? Чи передаватиме він показники й надалі?

– Пристрій дистанційної передачі даних й надалі коректно працюватиме і передаватиме показники самостійно. Нічого змінювати не потрібно.

  1. Через які платформи тепер передавати показники?
  • в особистому кабінеті my.gas.ua;
  • через чатботи GASUA у Viber, Telegram. Також NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
  • або SMS-повідомленням на номер 4647.
  1. Куди мені дзвонити, якщо виникли питання?

– Клієнтську підтримку абонентам надаватимуть оператори Контакт-центру ГК «Нафтогаз України» за номерами:

  • 066-300-2-888 (Vodafone),
  • 098-300-2-888 (Kyivstar),
  • 093-300-2-888 (Lifecell).
  1. Чи змінюється особовий рахунок та реквізити для оплати?

– Особові рахунки споживачів залишаються незмінними. Поки що діють попередні реквізити для оплати за послуги розподілу газу для споживачів послуг розподілу газу.

! У разі зміни банківських реквізитів клієнтів буде попереджено завчасно на офіційних ресурсах газорозподільної компанії та платіжках.

  1. Де можна читати новини про відключення газу?

– Новини про відключення можна читати у нашому телеграм каналі – https://t.me/lvivgas

  1. Що робити, якщо подали неправильні показання лічильника?

– Необхідно звернутись до найближчого центру обслуговування споживачів за місцем проживання для подання письмової заяви.

  1. Ми тепер за розподіл газ платимо Львівгазу чи Нафтогазу?

– АТ “Львівгаз” нікуди не зникає, а просто переходить під державне управління Групи Нафтогаз відповідно до рішення Уряду задля стабілізації ситуації в енергетичній сфері.

Якщо у вас виникнуть інші питання, будь ласка, звертайтесь до нашої клієнтської підтримки за вказаними контактними номерами. Ми завжди готові допомогти вам.

Коментарі

Позначки: