Козицький дозволив Садовому освоїти мільйони біля Бандери

Новини 20 Травня, 2020 805

Фото: "Варіанти"

Максим Козицький погодив для Львівської міськради проектну документацію реконструкції вул. С. Бандери вартістю у 246 млн грн.

Як пише «Четверта студія» з посиланням на «Варіанти», про це йдеться у розпорядженні голови Львівської ОДА 303/0/5-20 від 19 травня 2020 року.

Як зазначається, голова Львівської ОДА Максим Козицький погодив проектну документацію, подану Львівською міською радою, на реконструкцію вул. С. Бандери у Львові, враховуючи експертний звіт київської архітектурної фірми ТзОВ “Проексп” від 6 квітня 20202 року.

Згідно із проектом, загальна вартість реконструкції цієї магістральної вулиці районного значення складає 246 085,376 тис грн. У цю суму входять: будівельні роботи – 188 757,906 тис грн, устаткування – 8 870,191 тис грн, інші витрати – 7 902,008 тис грн, ПДВ 20% – 40 555,271 тис грн.

Реконструкція вулиці, за попередніми підрахунками, складатиме 9 місяців ,а її довжина становить 1,05 км. За цей час тут планують встановити 4 світлофори, облаштувати 7 зупинок громадського транспорту, прокласти 3 319,9 м² велосипедних доріжок і велосмуг та 10 917 м² тротуарів.

Проїжджу частину вулиці замостять бруківкою на бетонній основі.

Нагадаємо, у грудні 2018 року у Львові презентували проект реконструкції вул. Степана Бандери, яка здійснюється у рамках проекту “Вулиця для всіх”. Ще у 2015 році Львів та Лейпціг підписали Меморандум про співпрацю, який передбачає перепланування цієї вулиці.

А у лютому 2019 року “Львівавтодор” замовив проект реконструкції вул. С.Бандери за 1,7 млн грн у інституту “Містопроект”, у якому мають бути враховані такі моменти:

– влаштування проїзної частини з одною смугою для руху транспортних засобів в кожному напрямку, шириною 3,25 м;

– влаштування велосмуг в кожному напрямку шириною 1,85 м;

– впорядкування руху з бічних проїздів та вулиць, шляхом звуження проїзної частини перед перехрестями з влаштуванням підвищених пішохідних переходів через них, де спостерігається епізодичний рух транспорту;

– павільйони для очікування пасажирів на зупинках громадського транспорту з освітленням;

– влаштування системи інформування пасажирів про час прибуття громадського транспорту;

– влаштування місць для паркування автомобілів в створі дерев.

Коментарі

Позначки: , , ,