Карантин завершився: сервісний центр “Львівводоканалу” відновив роботу у звичному режимі

Новини 30 Червня, 2020 116
На Львівщині розпочався відбір інвестиційних проектів у межах реалізації Програми "Питна вода". Фото: прес-служба ЛОДА.

На Львівщині розпочався відбір інвестиційних проектів у межах реалізації Програми "Питна вода". Фото: прес-служба ЛОДА.

Як повідомили у ЛМКП «Львівводоканал», сервісний центр підприємства відновив роботу у звичному режимі.

«Ми знову відкрили двері нашого сервісного центру. Але оскільки ми піклуємося про здоров’я наших споживачів та працівників, то працюватимемо в умовах певних карантинних обмежень, А саме:

  • на вході до сервісного центру відвідувачам мірятимуть температуру;
  • вхід лише у захисних масках;
  • між відвідувачами має бути дотримана дистанція.

Працюємо з 08.00 до 17.00 год”, — повідомили у ЛМКП «Львівводоканал».

Нагадаємо, з 16 березня сервісний центр ЛМКП «Львівводоканал» працював дистанційно, у зв’язку з карантином.

 

Коментарі

Позначки: ,