Соціальна мережа Facebook, що належить однойменній американської компанії, заявила про запуск політики маркування контрольованих державами засобів масової інформації (ЗМІ).
Як пише «Четверта студія» з посиланням на УНІАН, про це повідомив очільник відділу Facebook з кібербезпеки Натаніель Глайхер в офіційному блозі компанії.
«Кілька місяців тому ми повідомили про плани маркувати контрольовані державами ЗМІ, а тепер заявляємо про фактичний запуск такої політики», – написав він.
Також Глайхер повідомив, що пізніше в цьому році соцмережа також почне маркувати рекламу від таких ЗМІ.
У Facebook також наголосили, що для визначення таких ЗМІ аналізуватимуть такі фактори: структура власності, редакційна політика, інформація про журналістів, джерела фінансування.
Згідно з повідомленням, такі ЗМІ зможуть оскаржити маркування.
Як повідомлялося, у квітні в компанії Facebook заявили, що будуть попереджати користувачів своєї соціальної мережі про фейки і дезінформацію щодо коронавірусної інфекції COVID-19.
Довідка. Facebook – американська технологічна компанія, що володіє однойменною соціальною мережею. Станом на березень 2020 року користувачами соцмережі є більше 2 млрд людей. Засновником і генеральним директором компанії є Марк Цукерберг.
Коментарі
Позначки: Facebook, ЗМІ, маркування