«Це провал: ні е-еквитка, ні паркінгів, зате затори та їзда маршруток, як у глухому селі»
Львів посів десяте місце у рейтингу українських міст, де оцінювали якість життя його жителів. Опитування на цю тему проводила соціологічна група «Рейтинг» від імені Центру аналізу та соціологічних досліджень Міжнародного республіканського інституту.
Про це пише Четверта студія з посиланням на “Високий Замок”.
На першому місці — Вінниця, другий у рейтингу Луцьк, на третьому — Івано-Франківськ, на останньому — Херсон.
Респонденти насамперед оцінили роботу місцевої влади. 16% жителів Львова схвалюють роботу мера, швидше схвалюють — 43%, швидше не схвалюють — 18%, зовсім не схвалюють — 11%. Роботу міської ради схвалюють 10% львів’ян, швидше схвалюють — 41%, швидше не схвалюють — 22%, зовсім не схвалюють — 8%. 40% респондентів відповіли, що у місті Лева непогано справляються зі збором сміття. 5% львів’ян вважають, що з цим неналежно справляються.
Стан медичних закладів оцінюють так: 24% опитаних вважають, що рівень обслуговування у них добрий, 12% – вкрай жахливий.
Під час опитування звертали увагу на інфраструктурні питання. 29% львів’ян вважають, що інфраструктура добре розвинена, 19% – погано, 14% – жахливо.
«Десяте місце Львова у рейтингу якості життя — це провал для європейського міста і величезний мінус меру, — сказав у коментарі для „ВЗ“ громадський активіст Львова, підприємець, юрист Вадим Гайовий. — За останні роки ми не побачили серйозних зрушень у жодному інфраструктурному проєкті, лише популістичні гасла. Досі немає електронного квитка, ні обіцяних підземних і наземних паркінгів. Зате на дорогах європейського міста довжелезні затори, а робота громадського транспорту, як у глухому селі…».
Засновник громадської організації «За якісний транспорт», експерт роботи з транспорту Святослав Товстига теж погоджується з невтішним місцем Львова у рейтингу. Каже, за останні п’ять років чиновники Ратуші не виконали домашнього завдання щодо запровадження е-квитка. «Не вистачає рухомого складу, — каже він. — Громадський транспорт Львова і далі рухається зі швидкістю 13 км/год замість мінімум 18, які потрібно для того, щоб він був мобільним та економічно вигідним. Тому, коли чиновники мерії говорять про закупівлю ста автобусів, спочатку варто розібратись з економікою в контексті е-квитка: чи це доцільно та економічно вигідно».
А тим часом…
Львів претендує на статус молодіжної столиці Європи 2024. Заявку на такий конкурс подала мережа молодіжних просторів «Твори». Ініціатори заяви кажуть, останніми роками у місті Лева чимало заходів для молоді, серед яких фестивалі «Молодвіж» та «Вітер На-дії».