24 червня у київському метрополітені призупинили оплату проїзду банківськими картками та мобільними додатками через технічний збій. Пасажирів попросили скористатися іншими можливостями для оплати проїзду. Наразі всі послуги працюють у звичайному режимі.
Про це повідомила пресслужба КП “Київський метрополітен”, пише Четверта студія.
“Шановні пасажири! Наразі оплата проїзду банківською карткою та мобільними додатками у метро не працює. Фахівці усувають причини технічного збою”, — йдеться у повідомленні.
У КП попросили скористатися електронним квитком або придбати разовий QR-квиток в автоматах з продажу. Також в метрополітені зазначили, що про відновлення роботи у звичайному режимі “буде одразу повідомлено”.
Згодом у КП повідомили, що оплата в метрополітені безконтактними банківськими картками та мобільними додатками Apple Pay та Google Pay працює у звичайному режимі.
“Якщо у вас сьогодні не пройшла оплата, будь ласка, заповніть форму для перевірки транзакції. Просимо попередньо перевірити стан рахунку, оскільки банки не надсилають повідомлень при автоматичному поверненні коштів”, — додали у метрополітені.