Згідно з рішенням Уряду України про послаблення карантинних обмежень, з 11 травня додатково до сервісів доставки та МакДрайв страви в МакДональдз можна замовити й отримати «на винос». Також клієнти можуть користуватися майданчиками мережі просто неба. Щоб поділяти радість з клієнтами, мережа повертає улюблений бургер Роял Чіз. Про це повідомила прес-служба компанії, пише Четверта студія.
МакДональдз повертає Роял Чіз, щоб поділяти з клієнтами радісну новину та зробити послаблення обмежень ще приємнішим. Бургер доповнено варіацією зі свіжими овочами, а для любителів подвійного біфштекса додано версію Дабл Роял Чіз — одна з найдовгожданніших страв у МакДональдз, яку в соціальних мережах часто просять повернути поціновувачі бургера. Замовити Роял Чіз або будь-які інші страви можна, як і раніше, через сервіс доставки та через МакДрайв, а з 11 травня — ще й «на винос», через експресвікно чи тамбур, або посмакувати на літньому майданчику.
За такою схемою працюватимуть 78 ресторанів з 92 наявних. Експресвікна й тамбури, що дають замовлення «на винос», відкриті за новим розкладом з 8:00 до 22:00. Позбавлені можливості обслуговувати 14 ресторанів мережі, які переважно розміщені в торгових центрах, що не працюють у період карантину.
Незмінний пріоритет для МакДональдз — безпека та здоров’я клієнтів і працівників. Працівники нагадують клієнтам про потребу дотримуватися рекомендованої дистанції. Для зручності перед рестораном нанесено розмітку, яка показує безпечну відстань, а на літніх майданчиках з цією ж метою встановлено нагадування про те, що за столиком також слід дотримуватися дистанції.
У цей період мережа посилила й без того суворі процедури з контролю якості, чистоти та гігієни в закладах. Усі поверхні на кухні й у залі дезінфікуються спеціальним розчином, поруч з експресвікнами додатково встановлено дезінфекційні диспенсери для відвідувачів. Працівники дотримуються рекомендованої дистанції до відвідувача, а замовлення видають безконтактно. Кожні дві години чи за потреби частіше проводиться дезінфекція всіх поверхонь, з якими контактують гості. Мінімум щогодини протираються поверхні в зоні виробництва й обслуговування. Усі роботи проводяться в одноразових рукавичках і масках.
Нагадаємо, що з 17 березня, згідно з рішенням уряду, МакДональдз закрив усі ресторани. У цей період придбати страви можна було тільки через сервіс доставки та МакДрайв. Головна мета для компанії на цей період була зберегти робочі місця та фінансово підтримати працівників, адже понад 60% команди лишилися незайняті. Нині всі працівники закритих ресторанів, а також працівники старші за 55 років отримують оплату за простоювання чи перебувають в оплачуваних відпустках.