Всі знають, що у переддень Нового року трапляються дива. Ось і регіональні журналісти, які приїхали 13 грудня на Львівщину в рамках прес-туру «Львівщина очима редактора», отримали дуже несподіваний сюрприз. Про це пише Starlife.
Три дні ми їздили Львівською областю, вивчаючи її промисловий та туристичний потенціал. За вікнами автобусу можна було помилуватись засніженими краєвидами, невеличкими містечками та селами, традиційними для регіону церквами та історичними спорудами. Жовква з музеєм-вежею і неперевершеним готелем «Акварель», бальнеологічний курорт Моршин, Угерсько з домашньою сироварнею – це лише кілька місць, які обов’язково сподобаються мандрівникам.
Тому у призначений час у залі ОДА я зайняла за столом місце поближче до губернатора і увімкнула диктофон…
А голова обласної держадміністрації просто посміхнувся і… запросив усіх журналістів скуштувати пива – на старовинній Львівській пивоварні, або Львів’ярні – яка є одним з найпопулярніших туристичних об’єктів міста Лева.
Щиро сказати, репортери спочатку не повірили, що з чиновником такого високого рівня можна поспілкуватися у настільки неформальній атмосфері. Але ж Львів – це місто, де трапляється дива… І тепер у цьому точно ніхто з нас не сумнівається.
Львів’ярня – автентичне місце, де можна спуститися в старовинні підвали, почути легенди про ченців, котрі в давні часи варили хмільний напій, а також скуштувати смачне крафтове пиво. Особисто мені дуже прийшло до вподоби темне «різдвяне».
Тож не дивно, що в Олега Синютки я запитала насамперед про туристичний потенціал області та плани по його розвитку. Не буду обтяжувати цифрами та стратегіями, та зазначу: Львівщина чекає туристів і може у цьому впевнено поконкурувати зі Львовом. Прикарпаття – просто прекрасне і ми обов’язково ще повернемося сюди знову.