Мовний омбудсмен Тарас Кремінь нагадав, що з 16 січня 2021 року сфера обслуговування має перейти виключно на українську мову обслуговування. Обслуговувати клієнта іншою мовою можна буде лише на його прохання.
Як пише «Четверта студія» з посиланням на РБК-Україна, про це він написав у своєму Facebook.
Так, всі, хто надає послуги, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги українською згідно зі ст. 30 закону про державну мову.
“У супермаркеті і в інтернет-магазині, в кафе, банку, на АЗС, в аптеці або бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською”, – нагадав Кремінь.
Раніше Тарас Кремінь заявив, що значно зросла кількість скарг на порушення “мовного закону” в частині застосування державної мови в освітньому процесі. Це сталося з переходом навчання на дистанційну форму.
🇺🇦З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів – українська!
Відповідно до статті 30 Закону України “Про…
Опубликовано Уповноважений із захисту державної мови Вторник, 1 декабря 2020 г.
Нагадаємо, на початку липня Конституційний суд України розпочав розглядати конституційність “мовного” закону.
Як писало РБК-Україна, спікер Верховної Ради Дмитро Разумков вважає, що цей закон вимагає змін; у парламенті вже зареєстровані відповідні законопроекти.
Зазначимо, “мовний” закон набрав чинності 16 липня минулого року.
Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання
Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу