Гроші на вітер…або піар на пандемії. Комунальна установа Львівської міської ради «Інститут міста» за вказівкою Садового замовила соціологічне дослідження думки львів’ян про COVID-19.
Про це у Фейсбуці пише керівник фракції БПП “Солідарність” у Львівській міській раді Петро Адамик, інформує Четверта студія.
“Що хоче дізнатись Садовий у дослідженні: чи потребують львів’яни грошей, чи потрібна їм допомога від міста ? Навряд чи. На жаль, стиль реагування на кризові ситуації у виконанні міського голови Львова ми за 14 років вивчили добре. Опитування пропишуть таким чином, щоб визначити – чи «правильно» – з точки зору піар-стратегів Садовий реагує на епідемію коронавірусу. І потім, відповідно до аналізу анкет вибудовуватимуть позиціонування медіа активностей”, – написав Адамик.
Він наголосив, що за 14 років перебування на посаді (свідомо не пишу – роботи), міський голова дуже добре розуміє важливість правильної телевізійної картинки.
“Тому не варто очікувати, що й зараз він пропустить момент: треба на камери занести кульок для потребуючих – виконає; заради фото приїхати в лікарню – звісно; все по написаному піарниками сценарію. І все б нічого здавалося, нехай піариться і не кашляє, якби не одне «АЛЕ» у сумі 160 тисяч гривень КОШТІВ ГРОМАДИ. Тобто за рахунок наших з вами грошей мер дбає не про місто, лікарів, соціальних верст, а лише про свої політичні рейтинги, які завершились десь на конопляному полі поблизу Глухова”, – йдеться у повідомленні Адамика.
Він відзначає: “Вкотре розумію, чому міська влада опирається включити в Штаб депутатів міської ради, бо тоді б витрачати гроші на вітер ми б не дозволили”.
“Перестаньте розтринькувати гроші громади на свій піар! P.S: А тепер вгадайте: яка ж агенція буде виконувати це стратегічно важливе опитування?”, – резюмує керівник фракції БПП “Солідарність”.