Але ситуація з цим супутником певною мірою пов’язана з кризою на Південному машинобудівному заводі
“Тривалий час критичні питання з реалізації проекту (зі створення та введення в експлуатацію національної супутникової системи зв’язку з геостаціонарним телекомунікаційним супутником «Либідь» – ред.) не вирішували. Це призвело до накопичення комплексу проблем, які нині становлять достатньо серйозний виклик, з яким агентство має впоратися. Ми знайшли підтримку Кабінету Міністрів щодо подальшого фінансування завершення цього проекту. Розраховуємо, що заплановані кроки дадуть змогу виконати весь комплекс робіт, необхідний для того, щоб Україна нарешті отримала власний супутник зв’язку на орбіті у другій половині 2018 року”, – зазначив він.
За словами Дегтяренка, забезпечення завершення космічних проектів, які вже було розпочато і від реалізації яких держава має отримати практичні результати, – серед першочергових завдань, що стоять перед галуззю.
Він додав, що ситуація з цим супутником певною мірою пов’язана з кризою на Південному машинобудівному заводі.
“Тому головне питання, яке потребує від Державного космічного агентства невідкладних дій – стабілізація діяльності Південного машинобудівного заводу”, – сказав голова ДКАУ.
Нагадаємо, перший український телекомунікаційний супутник «Либідь» планували відправити в космос іще в 2012 році, проте його запуск неодноразово відкладали.