Як повідомив на брифінгу директор Представництва підрядної організації ТзОВ «Дрог-Буд» Валерій П‘ятак, ремонтні роботи на прикордонній дорозі Червоноград – Рава-Руська відновлять після підписання додаткової угоди про збільшення фінансування.
Про це пише Четверта студія з посиланням на Галінфо.
Зазначимо, компанія «Дрог-Буд» працює на Львівщині за чотирма контрактами: Яворів – Грушів, де роботи вже завершені, Смільниця-Хирів та Нижанковичі – Самбір, де активно виконують роботи, та на дорозі Червоноград – Рава-Руська, де напередодні компанія забрала техніку та припинила всі роботи.
Як повідомив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко, на останній дорозі у зв’язку з виникненням додаткових робіт зараз приймають рішення щодо підписання додаткової угоди для продовження робіт.
Керівник Служби автомобільних доріг Львівщини Олег Береза зазначив, що йде активна співпраця з підрядником. Ремонтні роботи виконує компанія «Дрог-Буд» за польські кредити.
“Є певна специфіка контракту, тому, відповідно, є формальна затримка та процедури, які необхідно пройти. На жаль, об’ємів контракту самої фінансової частини є замало, щоб закрити необхідні обсяги фінансування, і, відповідно до цього, потрібно підписати додаткові документи. Ми їх підписали ще тиждень тому, але є певна процедура візування всіх змін та доповнень в Укравтодорі, Мінфіні, Мінінфраструктури, потім – погодження польської сторони. Як тільки ті документи вийдуть з української сторони, компанія буде готова повернутися до виконання робіт. Щодо інших контрактів, то у нас роботи виконуються в повному обсязі”, – зокрема зазначив Олег Береза.
Директор Представництва підрядної організації ТзОВ «Дрог-Буд» Валерій П’ятак заявив, що сьогодні спільно зі службою автомобільних доріг Львівщини та Львівської ОДА знайшли розв’язання цієї проблеми.
“Проконсультувавшись з інвестором та головним офісом в Польщі, ми найближчим часом готові повернутись до об’єкта Червоноград – Рава-Руська і продовжити далі роботи. Хто був на цьому об’єкті, той знає, в якому стані була дорога. Ми в серпні на прохання мобілізували весь потенціал, який могли, вийшли на цей об’єкт та розпочали фактичні роботи.
Фронт робіт є. Але сьогодні є питання в певних нюансах міжурядової угоди і бюрократичні речі, які не до кінця відпрацьовані в Києві. Зупинилося фінансування й погодження формальної сторони документації. Як тільки з Міністерства фінансів вийде хоча б відкорегований основний договір до Варшави на погодження, то це буде сигнал для нас – мобілізувати людей та техніку, щоб знову повернутися на цей об’єкт. Думаю, що сьогодні-завтра цей крок буде зроблено і з наступного тижня ми розробимо план повернення.
Окрім цього, ми маємо певні нюанси й щодо інших об’єктів за липень і серпень. Думаю, що за тиждень це питання буде розв’язано і це дозволить нам швидшими темпами повернутися до робіт. Ми скерували наші пропозиції і шукаємо шляхи вирішення”, – додав Валерій П’ятак.
Директор Представництва підрядної організації ТзОВ «Дрог-Буд» повідомив, що основний договір на ремонт дороги Червоноград – Рава-Руська становить понад 21 мільйон євро. Додатковий договір – ще 9 мільйонів євро. Вартість капітального ремонту одного кілометра цієї дороги становить орієнтовно 19 млн гривень.
Також Валерій П’ятак зазначив, що на сьогодні не розпочалася реалізації жодного з проєктів пунктів перетину кордону та об’єктів, які є у сфері прикордонної служби.
“Відповідно там є ресурс фінансів, щоб звідти зняти кошти і перекинути на проєкти, які на сьогодні показали успішну реалізацію.
За словами керівництва ТзОВ «Дрог-Буд», необхідність додаткового фінансування виникла через те, що тендер на капітальний ремонт дороги Червоноград – Рава-Руська відбувся 5 років тому за кошторисами 8-мирічної давнини. Відповідно за цей час суттєво змінився стан доріг, державні будівельні норми та ціни.
“Реально вартість робіт мала б бути удвічі вищою. Ми збільшили фінансування додаткових робіт на рівні 30%.
Ми готові цього року були дійти до Белза. Якщо ми цього року не довиконаємо роботи, які розпочали, то це буде втрачений час та кошти. Якщо не зробимо, то весною ми будемо це все переробляти”, – підсумував Валерій П’ятак.
Нагадаємо, як повідомляло Гал-інфо раніше, на Львівщині виникла катастрофічна ситуація з дорогами місцевого значення, які не потрапляють до програми “Великого будівництва”, і чиновники їх практично ігнорують. Зокрема, мешканці 3-х сіл Куликівської територіальної громади готують акцію з перекриття міжнародного автошляху М10 через невиконані обіцянки чиновників з ремонту дороги.
Коментарі
Позначки: Велике будівництво, Зеленський, Львівська область, Рава-Руська, Червоноград