Замість того, щоб надати Ігорю Зінкевичу запитувану інформацію про доходи та витрати «Львівелектротрансу», новий керманич Управління транспорту Орест Олеськів запропонував депутату самому вивчати документи. Про це пише Четверта студія.
Іще 28 жовтня, після того як стало відомо про плани підвищення вартості проїзду в міському електротранспорті Львова депутат-укропівець Ігор Зінкевич подав на ім’я керманича Управління транспорту Ореста Олеськіва депутатське звернення, в якому попросив надати основні економічні показники діяльності підприємства, в тому числі інформацію про доходи та витрати підприємства у січні-жовтні 2019 року.
Як пише Ігор Зінкевич на своїй сторінці в соціальній мережі «Фейсбук», відповідь на це звернення надійшла достатньо швидко, проте, замість того, щоб надати депутату начальник Управління транспорту Орест Олеськів та в.о. директора ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо запросили Зінкевича у ЛКП «Львівелектротранс» для того, щоб він сам знайомився із інформацією, яка його зацікавила разом із начальником планово-економічного відділу Олегом Бураком.
«В.о. директора ЛКП «Львівелектротранс» пан Андрій Свищо замість того, щоб підготувати детальний звіт по запитуваній інформації, як це робили його попередники на посаді Олег Береза, В’ячеслав Кокошко та Володимир Ковалів, запропонував мені самостійно ознайомитися із запитуваною інформацією, сконтактувавшись із начальником планово-економічного відділу паном Олегом Богдановичем Бураком», – пише Ігор Зінкевич.
Він зазначає, що із приводу такої відповіді у нього виникає ціла низка запитань як до начальника Управління транспорту Ореста Олеськіва, так і до в.о. директора ЛКП «Львівелектротранс» Андрія Свищо.
«Оскільки Управління транспорту готувало проект рішення виконкому Львівської міської ради щодо підвищення тарифу на проїзд в міському електротранспорті, то воно мало отримати від ЛКП «Львівелектротранс» вичерпну інформацію про витрати цього підприємства за звітний період (зокрема за І – ІІІ квартали 2019 року). У цьому звіті мали б бути відображені ті статті доходів і витрат, які запитувалися у моєму зверненні», – пише Зінкевич.
Так само депутата-укропівця дивує, як може статися, що у місті «ІТ і туризму» вся документація ведеться тільки у паперовому вигляді. За словами Зінкевича (а він, до речі, за освітою програміст), всі великі підприємства давно у бухгалтерському обліку використовують спеціальне програмне забезпечення, яке дає змогу за лічені хвилини «витягнути» із бази відомості про кожну статтю доходів і видатків підприємства.
У своєму пості Ігор Зінкевич також навів в якості прикладу минулорічну відповідь ЛКП «Львівелектротранс» на його депутатський запит, де міститься інформація як про перевезення пасажирів по місяцям 2018 року, так і про збір виручки. Так само «Львівелектротранс» надавав Зінкевичу вичерпну інформацію про технічний стан електротранспорту та виконання його ремонтів. Депутат подякував працівникам «Львівелектротрансу», які минулого року готували йому відповідь.
Зауважимо, що про те, що Орест Олеськів очолить Управління транспорту Департаменту житлового господарства та інфраструктури стало відомо на початку жовтня. Відповідно до інформації на сайті Львівської міської ради, Орест Олеськів є помічником-консультантом депутата Шміда Олега Едвардовича, який паралельно до депутатської роботи очолює ЛКП «Інститут просторового розвитку» і є позаштатним радником Андрія Садового із питань інфраструктури.
Відповідно до даних, які наведені у декларації про доходи Ореста Ігоровича Олеськіва за 2016 рік, він один час працював у «Інституті просторового розвитку» під «крилом» Олега Шміда і займав там посаду дендролога відділу урбаністики. Зазначимо також, що рідна сестра Ореста Олеськіва Мар’яна Ігорівна Олеськів теж працює у структурі Львівської міської ради – вона очолює ЛКП «Центр розвитку туризму м. Львова».
Коментарі
Позначки: вартість проїзду, Зінкевич, Олеськів, трамваї, тролейбуси, Шмід