У соцмережах кепкують над креативністю «Садобуса» кандидата Андрія Садового (ФОТО)

Новини 12 Лютого, 2019 285

Фото: Ruslan Rokhov/Facebook

Користувачі соцмереж діляться враженнями від агітаційних автобусів кандидатів у президенти.

Дописувач  Ruslan Rokhov наголошує, що «Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії».

Скриншот/Facebook

«Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії. До широкого залучення волонтерів, до якого вдалась команда Зеленського, додались ще: #Садобус, #Ляшкобус та #Тимошкобус. З об’єднанням виборців у Комітети політичної дії (Political actions committee) ми безповоротно зануримося в інклюзивні кaмпанії реальної комунікацї політиків з виборцями. Зігнані проплачені масовки, чи скликані за адмінресурс велелюдні форуми остаточно відійдуть в історію… Політики шукатимуть діалогу з виборцем щоб переконати його підтримати себе “святого”», – йдеться у дописі.

Користувачі соцмеререж активно коментують допис  та світлини до нього.

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Фото: Ruslan Rokhov/Facebook

 

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Коментарі

Позначки: , , ,