У Садового вимагають продовжити курсування 6А до 23 години.
Про це у Фейсбуці пише керівник ГО “Варта1” Ігор Зінкевич.
“Як депутат Львівської міської ради та голова громадської організації «Варта 1» продовжую отримувати скарги від мешканців житлових мікрорайонів «Рясне – 1» та «Рясне – 2» на низьку якість транспортного забезпечення цих мікрорайонів громадським автобусним транспортом”,- йдеться у дописі.
Ці скарги в першу чергу стосуються наступного:
1. Припинення руху міських автобусів на основних маршрутах № 6а, 47а і 49 приблизно о 22-00, хоча мешканцям потрібно, щоб автобусне сполучення як в напрямку центру, так і в напрямку житлових мікрорайонів «Рясне – 1» та «Рясне – 2» тривало принаймні до 23-00, як у свій час було обіцяно владою Львова. Для прикладу, відповідно до інформації, розміщеної на сайті ЛК АТП № 1 (https://atp1.lviv.ua/misto/rozklad-ruhu-avtobusa/) останній рейс автобуса маршруту № 47а Рясне-2 – проспект Червоної Калини із зупинки «Рясне – 2» здійснюється о 22:00. Аналогічно, відповідно до наявних у мене даних, останній рейс із зупинки «Рясне – 2» автобус маршруту №6а здійснює о 21:00 у будні та о 19:25 у вихідні.
Перший же рейс «нічного» маршруту № 6Н здійснюється від площі Різні лише о 23:00, а зворотній (із Рясне – 2) – о 00:18.
2. Недостатня для комфортного проїзду кількість автобусів на маршрутах № 6а, 47а і 49, а також недостатня пасажиромісткість автобусів в години «пік».
3. Недотримання водіями графіків руху.
4. Відсутність на зупинках громадського транспорту в житлових масивах «Рясне – 1» та «Рясне – 2» інформації про рух автобусного транспорту, в тому числі – розкладів руху.
5. Відсутність вирішення проблеми із припиненням курсування автобусів за маршрутами № 12 і 30, які мають кінцеву зупинку в житловому масиві «Рясне – 2».
Вирішення питань із якісним транспортним забезпеченням сполучення із житловими масивами «Рясне – 1» та «Рясне – 2» є надзвичайно актуальним, адже у промисловій зоні поряд із цими житловими масивами розташовані промислові підприємства Львова, такі як «Концерн «Електрон», завод «Фуджікура», видавничо-поліграфічний комплекс «Експрес».
З огляду на це прошу Вас про наступні заходи із покращення транспортного сполучення із житловими масивами «Рясне – 1» та «Рясне – 2»:
1. Забезпечити курсування автобусів на маршрутах № 6а, 47а та 49 принаймні до 23:00 – останній рейс із кінцевої «Рясне – 2» в напрямку центру міста має відбуватися не раніше, а ніж о 23:00;
2. Організувати курсування на автобусному маршруті № 47а в години «пік» (із 06:00 до 10:00 і з 16:00 до 20:00) кількох зічленованих автобусів ЛАЗ А292, які є на балансі ЛК АТП № 1 і працювали на маршруті № 4а до листопада 2016 року, а нині простоюють на території підприємства. В плані цього зобов’язати директора ЛК АТП № 1 організувати необхідний ремонт всіх наявних автобусів ЛАЗ А292 і відновлення їх експлуатації на маршруті № 47а до початку осені 2019 року. (З огляду на критичний стан дорожнього покриття на вулиці Шевченка від Городоцької до Татарбунарської вважаю експлуатацію зічленованих автобусів на маршрутах № 6а і 49 недоцільною).
3. Пришвидшити проведення конкурсу, щодо визначення перевізників на автобусних маршрутах № 12 і 30. Як тимчасовий захід пропоную видати тимчасовий дозвіл на експлуатацію автобусного маршруту № 30 Львівському комунальному автотранспортному підприємству № 1 і випустити на цей маршрут наявні автобуси середнього класу «Еталон» А081 чи «Атаман» А092Н6.
4. На зупинках в межах житлового масиву «Рясне – 1» та «Рясне – 2» розмістити інформацію про рух автобусних маршрутів (схеми маршрутів, розклади руху та ін.).
Коментарі
Позначки: Varta1., Ігор Зінкевич, Львівщина