У соцмережах радять, як вирішити питання з організацією руху у місті
Користувач ФБ Андрій Комаренко на сторінці спіліти «Варта-1» оприлюднив перелік пропозицій, які, на його думку, здатні вирішити критичні проблеми пов‘язані з організацією руху у місті Львові.
Зокрема, серед пропозицій – підняти вартість проїзду; мотивувати пішоходів ходити пішки; підняти вартість штрафів за порушення пішоходами ПДР та несплату проїзду в маршрутках…
Детальніше – у дописі автора «механізму вирішення транспортних проблем Львова» на сторінці ГО «Варта-1» у ФБ.
«Чому ніхто не займається проблемою перенаповнення пасажирами громадського транспорту та проблемою перенасичення пішоходів, їх хаотичним рухом дорогами Львова?
Зараз у нашому місті є багато критичних проблем, пов’язаних з організацією руху. Ось одні з них:
В центрі міста по вулицях важко пройти, постійні скупчення людей
Люди хаотично ходять вулицями, переходять автодороги у довільних місцях, створюючи ДТП з травмами, пошкодженнями майна та смертями. В ДТП травмуються та гинуть значно більше людей, ніж в АТО.
Проблеми громадського транспорту:
На зупинках постійно величезні скупчення людей
В громадський транспорт нереально зайти: тіснява, всі ходять по ногам, труться одне об одного
Велика переповненість
Громадський транспорт часто зупиняється і висаджує пасажирів де заманеться
Якість проїзду в салоні низька
Багато пасажирів без особливої потреби сідають на маршрутку і їдуть відстань, яку легко можуть пройти пішки, не займаючи місце в ГТ
Пропоную наступне:
Йти за Європейським досвідом, піднявши вартість проїзду в громадському транспорті хоча б на рівні східно/центрально-європейських країн.
Вища вартість проїзду – це шанс для бажаючих бодай зайти в маршрутку, бодай стоячи доїхати.
Попит має породжувати пропозицію. ГТ у Львові – обмежений ресурс. Якщо є маршрутка на 50 місць а бажаючих в неї сісти 300, тоді регулювати кількість бажаючих має вища ціна проїзду
Ціну треба піднімати, до тих пір, поки люди будуть їздити в центр лише за крайньої необхідності.
Поділити Львів на Зони. Заїзд на маршрутці в центр – найдорожчий. Далі від центру чи навколо – дешевше. Треба відвезти “дупу” в центр – плати дорого!
При поділі на зони по вартості доїзду на маршрутці, багато виходитиме раніше, щоб зекономити і йтиме пішки. Це розвантажить гром.транспорт
Мотивувати пішоходів ходити пішки. Або пересідати на велосипеди – переймати досвід Європи
Мотивувати пішоходів рідше користуватись ГТ – щоб збільшити кількість вільних місць в салоні маршруток.
Стимулювати пішоходів не користуватись маршрутками (“не возити дупу”) без потреби. Це розвантажить гром.транспорт.
Стимулювати пішоходів шукати роботу поруч з власною домівкою, в пішій доступності. Стимулювати пішоходів шукати квартиру поруч з роботою, як це роблять у США.
Підняти вартість штрафів за порушення пішоходами ПДР до тисяч грн, а в деяких випадках – десятків тисяч грн.
Підняти вартість штрафів за неоплату проїзду в маршрутках до тисяч грн.
Вартість проїзду в маршрутках з 19:00 до 08:00 ранку зробити дешевшою, щоб стимулювати пішоходів їхати маршрутками по неважливих справах саме в цей час.
Ми хочемо жити в Європі з ринковою економікою і ринковими цінами. А не в Радянському Союзі з гімняними послугами, дешевим ГТ і ковбасою за 2.20.
Врешті надати право людині, яка оплачує проїзд в маршрутці, отримати якісну послугу і вчасно з комфортом доїхати до місця призначення. Якщо місця на всіх не вистачає то, то їхати в маршрутці буде той, хто більше заплатить… Що не так?
Якщо громадський транспорт стане якісним, автовласники почнуть ним користуватись і кількість автомобілів в центрі міста різко впаде!».