Скарга на Гарячій лінії міста Львова
У Львові стався збій у системі електронної оплати за проїзд у громадському транспорті
Про це пише Четверта студія з посиланням на Гарячу лінію міста Львова.
«Добрий день! Прошу надати інформацію. 01.12.24 у додатку easy pay я придбала місячний проїзний абонемент на проїзд в електротранспорті.
Цей абонемент відображався у додатку easy pay. Тепер вводиться додаток Леокарт і проїзний (станом на сьогодні чинний) більше не відображається ані в додатку easy pay, ані в додатку Леокарт.
Яким чином я маю користуватися електротранспортом? Здійснювати повторну оплату за вже оплачений проїзд? Хто відшкодує вартість проїзного квитка?», – йдеться у повідомленні.
Коментарі
Більше новин читайте на телеграм-каналі Четвертої студії, а також у спільноті "Новини Львова"
Позначки: картка ЛеоКарт, ЛеоКарт, маршрутки Львова