Новини

У Львові потрібно розробити спеціальну програму міських пасажирських перевезень, – Самардак

У Львові потрібно розробити спеціальну програму міських пасажирських перевезень.

Про це у блозі на сайті Четверта студія пише директор концерну “Екопастранс” Ігор Самардак.

“Інтернет розірвало повідомлення про підняття вартості на перевезення у місті Львові. Люди справедливо обурилися, що якість перевезень не належна. Але я відкрию завісу над тим, що справді відбувається. З моменту свого існування перевезення у Львові розвивалися хаотичним порядком. Економічно обґрунтована вартість проїзду ніколи не затверджувалася. Кошти з ЛМР виділялися на покриття чогось і жодного разу не виділялися для оплати за послуги. Усі щиро говорили про оновлення транспорту, про чистоту, про невиконання умов перевезень, але жодного разу не поцікавилися: а чи передбачено десь на це кошти”, – зазначає Ігор Самардак.

Він додає: “Здавалось, навіть ідеальне рішення зі створення комунального перевізника в реалії у Львові перетворилося на мільярди вкладених коштів і лише декілька нових вагонів та трохи більше сотні нових автобусів на лінії. Якщо вкладені кошти поділити на одиницю нового транспорту на лінії – картина буде жалюгідна. І все це – під нескінченні історії про е-квиток”.

“Запропоноване рішення просте і дієве. Воно не залежить від наявності е-квитка, воно дозволяє кожній гривні, вкладеній в транспорт, працювати. По-перше, визначити економічну обґрунтовану вартість проїзду – для перевірки розрахунків можна залучити міжнародні аудиторські компанії. У цю вартість вкласти все, що ми будемо вимагати від перевезень. І другий крок – перестати давати гроші з бюджету як постфактум на покриття збитків чи інших платежів”, – пише перевізник.

Керівник концерну відзначає: “Необхідно розробити програму, за якою платити кошти за конкретну роботу, курсування у вечірній час, їзду по малолюдним маршрутам, регулярне миття, курсування оновленого автобусу з кондиціонером, курсування електробуса. Ця програма має стати компенсатором між економічно обґрунтованою вартістю, нашими побажаннями та нашими можливостями по оплаті. Якщо ж депутати знову погодяться виділяти кошти, щоб комусь щось компенсувати, то, вибачайте, але реалії перевезень не зміняться і тариф дійсно стане 10 чи навіть 15 грн, а в перевезеннях нічого не зміниться. Адже ми не зароблятимемо, а будемо компенсовувати”, – наголосив Ігор Самардак.

Нагадаємо, керівники підприємств, які займаються пасажирськими перевезеннями у Львові, вимагають збільшення тарифу за проїзд.

Як пише «Четверта студія» з посиланням на “Еспресо.Захід”, про це транспортники заявили під час чергового засідання транспортної комісії.

“Тарифна політика зараз 7 грн у місті. Всі розуміють, що економічно обґрунтовано це має бути більше. Ми не кажемо, щоб львів’яни платили вже 12, 15 чи 17 грн. Готові і за 7 грн і навіть за 5 грн возити. Але різницю в тарифах нам мають повертати за рахунок бюджетних коштів і відшкодувань”, – сказав голова асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Львові пʼять років не ремонтували аварійний міст

Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання

22 хв. тому

Зимноводівська громада попрощалася із захисником

Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу

1 годину тому