У міському комунальному підприємстві «Адміністративно-технічне управління» вкотре звертаються до підприємців із проханням ретельно зважати на декоративне оздоблення фасадів світловими елементами.
Про це пише Четверта студія.

У Львові підприємців закликають не розміщувати надто яскравої світлової реклами
Адже надто яскрава внутрішня реклама на будівлях спотворює їх зовнішній вигляд та завдає незручностей учасникам дорожнього руху, особливо водіям.

У Львові підприємців закликають не розміщувати надто яскравої світлової реклами
«Вкотре закликаємо підприємців не розміщувати електронні табло моніторів з яскравим світлом, бо це спотворює загальний вигляд фасаду будівлі, але найважливіше – це перешкоджає учасникам дорожнього руху та відволікає їхню увагу. Також звертаємося до власників аптек, які розміщують ззовні відповідне ознакування – так звані хрести із максимально пульсуючим освітленням: вкотре просимо зменшити яскравість і відключити пульсуюче підсвічення», – зазначила керівниця КП «Адміністративно-технічне управління» ЛМР Наталія Сеньків.

У Львові підприємців закликають не розміщувати надто яскравої світлової реклами
До слова, за останні 2,5 місяці (грудень-лютий) по місту демонтували 808 рекламних конструкцій, що були розміщені незаконно, або термін дії дозволів на розміщення яких завершився і не був продовжений. З них 149 конструкцій – це зовнішня світлова реклама та вивіски.