Скарга на Гарячу лінію міста Львова
Пасажири громадського транспорту у Львові просять “Львівавтодор” надати інформацію про те, чи мешканці зможуть переглянути фіскальні чеки за всі оплачені поїздки з 11 грудня 2023 року.
Про це пише Четверта студія з посиланням на пост у Гарячій лінії міста Львова.
“2 місяці назад ЛКП “Львівавтодор” надали відповідь, що ЛКП ”Львівавтодор” забезпечило користувачам пасажирського транспорту загального користування на території Львівської МТГ можливістю скористатись послугами сайту https://check.x24.digital для отримання фіскального чеку про сплату проїзду.
З моменту запуску Електронний квиток ЛеоКарт моєю банківською карткою було оплачено 22 поїздки в ГТ Львова, і на цьому сайті я бачу лише 1 Фіскальний чек за незрозуміло яку з поїздок, так як дата чеку не відповідає жодній з дат коли здійснювались поїздки.
По двом іншим карткам, якими теж здійснювались оплати (близько 10) – взагалі немає жодного чеку.
На даний момент виглядає так, що даний сайт не працює так як було задумано. Я спілкувався з підтримкою сайту ще в кінці лютого-початку березня і я їм повідомляв номера карток, дати поїздок, тощо – вони не бачать їх в своїй БД. З їх слів – ЛАД не передав їм необхідні дані про здійснені поїздки, тому вони не фіскалізовані.
Сайт точно так само не працював до хакерської атаки, тому на це не потрібно посилатись.
Прохання уточнити коли мешканці Львова зможуть переглянути фіскальні чеки за всі оплачені поїздки починаючи з 11 грудня 2023″, – йдеться у повідомленні.
Інформація передана у “Львівавтодор” чотири дні тому і наразі жодної відповіді підприємство не надало.
Коментарі
Позначки: картка ЛеоКарт, ЛеоКарт, Львівавтодор, маршрутки, маршрутки Львова