Адміністрація аеропорту закликає громадян не забудовувати територію, дотримуватися обмежень при розробленні та затвердженні містобудівної документації, адже потужності аеропорту стрімко збільшуються, збільшується гранична висота заходу на посадку габаритних суден, у майбутньому планується спорудження великого вантажного терміналу
Використання та планування територій на межі міжнародного аеропорту «Львів» та територіальних громад обговорили члени комісії з питань розвитку місцевого самоврядування з представниками адміністрації аеропорту, органів самоврядування Львова, Сокільник, Солонки, Зимної Води, працівниками департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської ОДА.
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛОР.
Приаеродромна територія обмежена регламентованими розмірами, на ній діють спеціальні вимоги щодо розташування об’єктів, висота будівель контролюється з урахуванням умов безпеки, можливостей для маневрування під час зльоту, або посадки повітряних суден.
Ці вимоги спричиняють певні незручності та непорозуміння для мешканців територіальних громад. Тому члени профільної комісії обласної ради ініціювали спільну нараду з метою почути думки та пропозиції територіальних громад.
Адміністрація аеропорту закликає громадян не забудовувати територію, дотримуватися обмежень при розробленні та затвердженні містобудівної документації, адже потужності аеропорту стрімко збільшуються, збільшується гранична висота заходу на посадку габаритних суден, у майбутньому планується спорудження великого вантажного терміналу.
Водночас представники місцевих рад сусідніх з аеропортом населених пунктів наголошують на проблемах, які виникають у власників земельних ділянок під час отримання дозволів та погоджень на будівництво.
Голова комісії з питань розвитку місцевого самоврядування Володимир Кирилич наголосив на важливості прямої комунікації між громадами та адміністрацією аеропорту в процесі формування планів розвитку територій.
«Сусідство житлових кварталів з злітною смугою порушує багато питань, починаючи від безпеки до просторового планування. Наше завдання допомогти громадам, мешканці яких зазнають впливу від діяльності аеропорту. Необхідно забезпечити шумоізоляцію приаеродромної території. Але перш за все варто привести у відповідність законодавство, передбачити безпекові заходи у державних програмах. Схожі питання виникатимуть не лише у Львові, а по всій країні, адже повітряне сполучення стає все популярнішим», – зазначив Володимир Кирилич.
Члени комісії доручили департаментові архітектури та розвитку містобудування Львівської ОДА, спільно з юристами підготувати пропозиції змін до законодавства й державних програм, щодо питань безпеки та розробки конкретних норм і вимог планування територій навколо аеропортів. Ці пропозиції депутати Львівської обласної ради планують скерувати до центральних органів влади.
Коментарі
Позначки: аеропорт "Львів"