Автентичну бруківку, якою замощена дорога над стінкою, використають повторно при облаштуванні вже пішохідної зони. «Роботи будуть проводитися в історичному ареалі. Будемо виконувати їх обережно, аби зберегти всі елементи історії. Замощення тут буде комбіноване – з елементами автентичної бруківки та нового матеріалу. Автентичність зберігаємо максимально», – запевним Микола Власюк.
На жаль, для виконання невідкладних робіт, доведеться зрізати 8 ялин. Замість них висадять орієнтовно 15 нових дерев.
«Плануємо посадити тут близько 15 дерев з глибокою кореневою системою, які би скріплювали схил, а не порушували його. Бо ялинки, які є зараз, – вони теж є генераторами нищення підпірної стінки. Деревам вже понад 30 років, вони стають небезпечними. Їх вага – орієнтовно 15 тонн кожне. 4– вже сухостій, 4 – у непоганому стані. Та їх усіх треба забирати. Бо, якщо залишити, то через зміну конфігурації схилу, їх коріння буде на поверхні. Відтак, вони впадуть або на Органнний зал, або на контактну мережу 600 вольт. І це матиме трагічні наслідки. Аби цього не було, ми робимо все послідовно та максимально хочемо компенсувати те, що забираємо», – пояснив Микола Власюк.
Роботи з демонтажу стінки та облаштування відкосу на цій ділянці виконуватиме підрядна організація «Онур», в межах реконструкції вул. Бандери. Закінчити їх планують до 15 жовтня цього року.
На час робіт одна смуга вул. Бандери вздовж стінки буде закрита для руху. На другій смузі для автотранспорту організують двосторонній рух. Відтак, громадський транспорт, який тут курсує, працюватиме без змін. А трамваї №1 та №2 оминатимуть це перехрестя в напрямку з центру міста. В напрямку до центру міста «одиничка» та «двійка» курсуватимуть за звичними маршрутами.
Коментарі
Позначки: аварійна стіна, вулиця степана бандери, Львів