У четвер, 24 травня на перегоні Бескид–Скотарське регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» відбудеться урочисте відкриття нового двоколійного Бескидського тунелю.
Про це повідомили у Львівській ОДА.
Після будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю пропускна спроможність ліній Львів – Стрий – Чоп – Держкордон із Європою збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу, повідомила заступник голови Львівської ОДА Ірина Гримак.
«Бескидський тунель – один із найважливіших інфраструктурних проектів, які реалізуються за допомогою фінансування ЄБРР та ЄІБ. Така інвестиція в інфраструктуру – це фактично перший випадок в Україні, і дуже тішить, що цей масштабний проект реалізується саме на Львівщині, – зазначила Ірина Гримак. – Пропускна здатність залізничних колій значно зросте – реалізація проекту дозволить збільшити транспортні вантажні потоки до країн Європи у два рази. Ми сьогодні вже підійшли до європейського стандарту перевезення вантажів. Доставка вантажів залізничною колією здешевлює перевезення, і, що важливо, зберігає дорожнє покриття у належному стані, адже автомобільні дороги найбільше руйнує саме великогабаритний транспорт».
Технічні вимоги до Проекту розроблені міжнародним консультантом D2 Consult (Австрія), який був затверджений ЄБРР.
Довжина тунелю – 1764 метри.
Це дуже важливий об’єкт для української транспортної галузі – це єдиний проект із будівництва тунелю у незалежній Україні і це є найбільший проект за останні 15 років.
“Фактично – це вікно у Європу, до міжнародних транспортних коридорів. За останній рік через старий Бескидський тунель пройшло 20 млн тонн вантажів – попит на залізничні перевезення є. Українські підприємства продовжують нарощувати обсяги експорту до Європи, тому розвиток залізничної інфраструктури є необхідним. Очікуємо також, що відкриття Бескидського тунелю покращить і пасажирське сполучення – у планах є навіть запуск потягу категорії «Інтерсіті» між Львовом та Закарпаттям»,- зазначив Євген Кравцов, в.о. голови правління «Укрзалізниці».
Перед будівництвом тунелю провели комплекс робіт із організації інфраструктури будівництва: підвелені дороги, побудований бетонно-змішувальний вузол, арматурний цех і лабораторія будматеріалів. Будівництво тунелю велося уступами – за новоавтрійською технологією.
В межах проекту також спорудили ніші і камери по всій довжині тунелю, три евакуаційні переходи між старим і новим тунелем.
Коментарі
Позначки: Бескидський тунель, Гримак, Львівська ОДА