Транспорт у Львові: рік простою чи мобільності

Новини 31 Грудня, 2022 115

Нових великих проєктів у Львові не розпочато через війну, але чиновники не використали можливості зменшення пасажиропотоку, щоб покращити транспортне сполучення

Транспортний експерт, голова ГО “За якісний транспорт ” поділився “Еспресо.Захід” своїми думками щодо змін у транспортній системі Львова за цей рік, пише Четверта студія.

“Напевно, найкраще буде охарактеризувати мою думку, що Львів – місто великих можливостей. Проведу swot-аналіз за наступними критеріями: сильні сторони, слабкі сторони, можливості, загрози, щоб пояснити своє бачення, як змінилася ситуація за цей рік”, – каже Святослав Товстига і наводить такі тезиси:

Сильні сторони:

  • Однією із сильних сторін є наявність документу, який структурує розвитку Львова – це План сталої міської мобільності. Є два документи, які описують загальні речі, перший – рішення сесії ЛМР і другий – рішення виконавчого комітету із чіткими дед-лайнами виконання завдань. А це переважно написання стратегічних документів-програм;
  • Часткове завершення ремонту вулиці Шевченка, однієї із важливих артерій, яка суттєво покращить добирання для мешканців мікрорайону “Рясне”, “Рясне-2” до центральної частини міста;
  • Якщо подивитись на стан справ із трамвайною колією, то у Львові десь на 80-85% оновили колію, залишилось замінити полотно на вулиці Вітовського і Княгині Ольги. Завдяки такому показнику, можна думати щодо подальшого розвитку трамвайної мережі, а саме будівництво в глибину житлових мікрорайонів нових трамвайних гілок.
  • Цього року Львів почав отримувати трамваї Електрон T5L64, із загальною пасажиромісткістю у майже 300 пасажирів;
  • Запрацював тролейбусний маршрут №38;
  • Збільшується кількість паркувальних місць за рахунок упорядкування вуличного простору;
  • Куплені нові ключі для програмних продуктів моделювання потоків visum.

Слабкі сторони:

  • Не виконано жодного пункту із Плану сталої міської мобільності Львова;
  • Робота міської Комісії із безпеки міста бажає кращого;
  • Відсутні програми щодо розвитку комунальних підприємств;
  • Ручне управління інфраструктурним блоком;
  • Не має програми щодо розвитку паркувальних просторів;
  • Не запущено проєкту глибокої модернізації трамваїв;
  • Частину населених пунктів і надалі обслуговують автобуси, які не пристосовані для перевезення інвалідів.

Можливості:

  • Завдяки новим ключам visum можна буде якісно краще створювати транспортні моделі;

Загрози:

  • Літом було визначено переможця на поставку 100 нових автобусів для Львова, станом на зараз – не підписано договір.

“Якщо резюмувати, то рік можна підсумувати наступним чином: нічого глобального в місті не змінилось, нових глобальних проєктів не розпочато. Але при цьому і не використано можливості зменшення пасажиропотоків для вирішення проблеми із не якісним громадським транспортом. При цьому, відзначу, що вдалось подолати кризу із великою кількістю внутрішньо-переміщених осіб, коли водії автобусів 24/7 перевозили людей в межах області і до кордону із Республікою Польща”, – підсумував транспортний експерт Святослав Товстига.

Коментарі

Позначки: ,