Корки, неякісний громадський транспорт та його дефіцит, відсутність достатньої кількості паркувальних майданчиків. Кандидат на посаду голови Львівської ОТГ, народний депутат України Олег Синютка назвав головні пункти вирішення транспортних проблем у місті.
Про те, як розвантажити місто від транспортних заторів та зробити комфортним життя мешканців нардеп розповів під час прес-конференції у прес клубі «Львів» у четвер, 15 жовтня.
На думку Олега Синютки, транспортний колапс гальмує розвиток міста. Якщо далі зволікати, то Львів просто стане у суцільному заторі і не зможе розвиватися, транспортний колапс утворився впродовж останніх років і лише поглиблюється, а ключова проблема Львова у відсутності чіткої транспортної стратегії діючої влади.
Кандидат на міського голову запропонував власну програму вирішення транспортної проблеми, яка складається з 10 важливих пунктів:
- Реорганізація системи громадського транспорту за принципом «єдиного замовника» і оплати за пройдений кілометр та дотримання графіка руху із впровадженням денних.
- Нові трамвайні маршрути: вул.Шевченка-Рясне-2, вул.Личаківська-Пасічна, вул. Замарстинівська-Лінкольна-Галицьке Перехрестя.
- Збільшення тролейбусних маршрутів в місті. Зокрема, вул. Галицьке Перехрестя (з перспективою продовження маршруту до села Дубляни), вул. Дж.Вашингтона-Пасічна; вул. Стрийська до кільцевої дороги (ТРЦ «Кінг-Крос») облаштувати тролейбусну лінію через центральну частину міста, щоб з’єднати Галицьке перехрестя і вул.Зелена; розвиток електротранспорту дасть змогу розвивати львівського промислового виробника – концерн «Електрон».
- Будівництво Північної об’їзної міста та розширення існуючих частин об’їзної.
- Запровадження електронного квитка. На першому етапі буде в короткі терміни введено єдиний абонемент на весь громадський транспорт – об’єднання єдиним квитком автобусних, тролейбусних, трамвайних маршрутів.
- Будівництво багатоповерхових паркінгів в межах малого кільця та підземних паркінгів у центральній частині міста.
- Будівництво нових доріг:
- від кільця Наукова-Кульпарківська до вулл. Любінська та Ряшівська;
- від просп. Червоної Калини до вул. Вернадського та продовження до вул. Княгині Ольги;
- з’єднання вул. Пасічної з дорогою на Винники, щоб оминути перехресток вул. Пасічна та Личаківська;
- дорога з Рясне до Левандівки і з’єднання з вул. Городоцькою та Ряшівською;
- продовження Проспекту Чорновола до північної об’їзної, щоб вирішити проблему мікрорайону Малоголосківська;
- реорганізація дорожнього руху на проблемних перехрестях
8. Проведення аудиту ремонту вул. Шевченка і Бандери, щоб припинити розкрадання коштів. Завершення ремонту цих вулиць.
9. З’ясування ситуації зі зникнення бруківки з реконструкції Площі Двірцевої та вул.Чернівецької.
10. Аудит комунальних транспортних підприємств та реорганізація їх роботи для досягнення беззбитковості.
«Економічний ріст, розвиток сучасного міста спирається на ключовий фактор – мобільність і якість інфраструктури. В першу чергу транспортної Швидке запровадження цих пропозицій дозволить в короткий час звільнити місто від заторів, збільшити мобільність мешканців, а отже сприятиме розвитку міста», – запевнив Олег Синютка.
Коментарі
Позначки: Кульпарківська, Львівська ОТГ, Львывська ОТГ, маршрутки, Олег Синютка