Антимонопольний комітет дозволив компанії “Сільпо-Фуд” купити мережу супермаркетів “Фуршет”.
Про це повідомили агентству “Інтерфакс-Україна” в пресслужбі Fozzy Group, пише Четверта студія з посиланням на Курс.
“Сільпо-Фуд” досягла попередньої угоди з мережею “Фуршет” про можливість передачі в управління “Сільпо-Фуд” частини супермаркетів, що працюють під ТМ “Фуршет”.
Повідомляється, що учасники концентрації відмовилися від покупки активів в населених пунктах, де їх частки були значними, а концентрація могла б призвести до обмеження конкуренції.
Так, після аналізу діяльності учасників у Вінниці, Івано-Франківську, Калуші, Кам’янському, Кам’янець-Подільському, Коростишеві, Малині, Нетішині, Нікополі, Обухові, Полтаві, Прилуках, Смілі, Трускавці, Умані, Хмельницькому, Черкасах, Ірпені, Києві, Кривому Розі і Кропивницькому АМКУ ухвалив рішення, що частки учасників на цих ринках за підсумками 2019 року і 9 місяців 2020 року не перевищують 30%.
Таким чином, АМКУ ухвалив рішення, що заявлена концентрація не призведе до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України, і надав відповідний дозвіл.
Згідно з інформацією на сайті “Фуршет”, до теперішнього часу в мережу входять 25 магазинів в різних регіонах країни, в тому числі 11 – у Києві.
Єдиним акціонером компанії є “Anthousa Limited” (Великобританія) зі статутним капіталом 2 млн грн, наглядову раду якої очолює депутат Київради Ігор Баленко.