Зазначається, що можливе відкриття маршрутних станцій, як неподалік кордонів, так і у східних регіонах.
Як повідомили у прес-службі Укрзалізниці, також під час розгляду можливості відкриття вантажної станції для маршрутних перевезень враховуються такі показники, як переробна спроможність механізмів і вантажних фронтів під’їзної колії, технічна спроможність залізничної станції примикання, кількість вагонів і вагові норми, встановлені на дільниці, наявність локомотиву тощо.
- Укрзалізниця вважає, що існують перспективи подальшого збільшення маршрутних перевезень та поінформувала гравців зернового ринку про можливості відкриття станцій, які можуть стати маршрутними. Зокрема, на дільницях:
– регіональної філії «Донецька залізниця»: Асланове (485002) — Волноваха (486202) — Комиш-Зоря (462405); Сіверськ (495004) — Лиман (490000) — Покровськ(482004);
– регіональної філії «Придніпровська залізниця»: Новоолексіївка (475405) — Федорівка (476304) — Таврійськ (461900); Запоріжжя Вантажне (464504) — Синельникове І (453603); Чаплине (454201) — Синельникове ІІ; Апостолове (466603); Берда (478009) — Пологи (463003); Комиш-Зоря (462405) — Федорівка (476304); Оріхівська (464107);
– регіональної філії «Південна залізниця»: Лозова (442806) — Красноград (441606); Тополі (43209) — Куп’янськ-Сортувальний (430002); Полтава-Київська (448501);
– регіональної філії «Одеська залізниця»: Знам’янка (410006) — ім. Тараса Шевченка (420008); Чорноліська (411102) — Помічна (411901) — Підгородна (412302) — Подільськ (406802); Помічна (411901) — Долинська (414100); Помічна (411901) — Колосівка (412707); Княжеве (407709) — Подільськ (406802) — Роздільна І (405607); Снігурівка (416106);
– регіональної філії «Південно-Західна залізниця»: Ірпінь (322206) — Тетерів (321508) — Коростень(346308); Зернове (328808) — Конотоп (327400); Чорнорудка (342805); Устинівка (343704); Миронівка (344406);
– регіональної філії «Львівська залізниця»: Сапіжанка (370909); Самбір (375705); Стрий (377408).
Розширення переліку маршрутних станцій позитивно вплине на збільшення обсягів перевезень зернових, що є вкрай необхідним в умовах зростання врожаю та обсягів експортних операцій із сільгосппродукцією.