Садовий працює останню каденцію на посаді мера Львова

Новини 29 Травня, 2024 5 109

Після серії афер із впровадженням псевдоелектронного квитка та подорожчання проїзду бадаються нові “ідеї”

Так звана команда Садового вирішила продовжити своє знущання над львів’янами. Після серії афер із впровадженням псевдоелектронного квитка та подорожчання проїзду бадаються нові “ідеї”: обмеження проїзду для пільговиків і збільшення вартості до 25 гривень. Це при тому, що проїзд у громадському транспорті у Львові найдорожчий серед усіх українських міст.

Про це повідомив політик Володимир Гірняк, пише Четверта студія.

Наведу трошки прикладів. Вартість проїзду у Києві в електротранспорті та метро становить 8 гривень. Цифра, очевидно, збиткова, але до закінчення війни її вирішили не підвищувати. Хтось апелюватиме, що багата столиця може собі таке дозволити, але гляньмо на інші міста.

У Запоріжжі, Харкові, Кривому Розі проїзд безкоштовний. Там розуміють, що війна.

У Сумах, хоч вони і не багатий Київ, ті ж 8 гривень.

У Дніпрі та Одесі одна поїздка обійдеться у 8-15 гривень, залежно від класу транспорту. Такі ж цифри по Вінниці та Житомирі. У Полтаві вартість проїзду – 9-12, а у Черкасах – 10-13 гривень. 

У сусідніх Тернополі та Івано-Франківську “стеля” проїзду становить 10 гривень.

Ці цифри свідчать, що влада практично всіх українських міст, крім Львова, не наживається на своїх мешканцях у часі війни. У Львові ж – навпаки. Свою бездарність в управлінні Садовий і компанія хочуть нівелювати банальним жлобством і залізти у кишені львів’ян.

Розумію, що це остання каденція мера-бізнесмена. Думаю, що по її закінченні, Садовому за всі його транспортні знущання пасувало би стати рікшею і возити львів’ян на собі на волонтерських засадах, – написав Гірняк.

Коментарі

Позначки: , , , , ,