Старий залізничний Бескидський тунель у Карпатах, який розташований поруч з новим тунелем, законсервують.
Про це повідомляє медіа-центр “Укрзалізниці”.
Як зазначається у повідомленні, на станції Бескид Ужгородської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці нещодавно розпочалися роботи з консервації старого Бескидського одноколійного тунелю, який експлуатувався понад 100 років.
За інформацією, наданою начальником дирекції з будівництва Бескидського тунелю Миколою Дідухом, в старому тунелі спочатку демонтують контактну мережу і сигнальне обладнання, а потім – шлях. Демонтаж шляху буде виконувати Ужгородська колійна машинна станція.
Як повідомлялося, 24 травня був відкритий новий залізничний Бескидський тунель, який є одним із найбільших збудованих за роки незалежності інфраструктурних об’єктів української залізниці, і який з’єднає Україну та Євросоюз новим залізничним сполученням. Будівництво нового тунелю в Карпатах було розпочато 29 жовтня 2013 року. Він побудований на стику Львівської та Закарпатської областей в 30 м від діючого тунелю, який був зведений ще за часів Австро-Угорщини у ХІХ столітті і знаходиться в аварійному стані. Він пропускав 40-45 поїздів, а новий тунель може пропускати більше 100. Також, у старому тунелі швидкість була 20-40 км на годину, а в новому – 60 км в годину.
Довідка. Бескидський тунель – другий за довжиною залізничний тунель в Україні. Він знаходиться між станціями Бескид і Скотарське в Карпатах і входить в п’ятий пан’європейський транспортний коридор (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина – Україна – Росія. Новий двоколійний тунель має довжину 1765 м, ширину 10,5 м, заввишки 8,5 м і пролягає на максимальній глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта.