У суспільстві мають бути чіткі «червоні лінії»
Кров і смерть наших Героїв не можуть бути приводом для маркетингу і збагачення окремих людей. Робити і продавати пиво з назвою «Герої не вмирають» – це нонсенс.
Про це повідомив заступник голови ЛОР Юрій Холод, пише Четверта студія.
“Коли на Личакові чи на меморіалі Небесної Сотні звучить «Герої не вмирають», у людей, особливо близьких і рідних, – сльози і біль. Я особисто не хочу, щоб хтось при цих словах думав не про Героїв, не про пам’ять, не про родини, а про пиво. Це неправильно.
У суспільстві мають бути чіткі «червоні лінії». Це ті речі, про які і над якими не жартують. Не можна жартувати про мову, тим більше зневажаючи і нехтуючи чужі травми, як стендапер зі Сум. Не можна жартувати про віру. Не можна думати, що ти робиш злочинні, негідні речі, але віддаєш якісь гроші на військо і цим купиш собі статус, виправдаєшся перед Богом і людьми”, – сказав Холод.
Коментарі
Позначки: Юрій Холод